To już siódmy raz, gdy Grzegorz Duda i Przemek Szafrański stają naprzeciw siebie w motoryzacyjnym pojedynku, w którym będą musieli nie tylko wykazać się gruntowną znajomością mechaniki, ale również – a może przede wszystkim – odpowiednią dawką wyobraźni i pomysłowości.
Duda kontra Szafrański – seria 7. Jakie samochody zbudują?
Panowie w poprzednich seriach budowali różne samochody, ale tym razem czeka ich powrót do korzeni, a mianowicie do polskiej motoryzacji (oczywiście z wyłączeniem “Maluchów”, bo te powstały w czwartym sezonie). Każdy z nich podejdzie do tematu zgodnie ze swoimi preferencjami. Grzesiek postanowi na samochód, który choć ma zagraniczny rodowód, to jego nazwa jest tak polska, jak tylko może być. Przemek natomiast pozostanie bliski swojej miłości do pojazdów, którymi można jeździć nie tylko po asfaltowych drogach.
Obaj panowie będą mieli do wykorzystania wyższy niż dotychczas budżet, bo sięgający niemal 100 tysięcy złotych. Czas na ukończenie projektów wyniesie tyle samo, co poprzednio, czyli 10 tygodni. O zwycięzcy jak zwykle zdecydują widzowie w głosowaniu na stronie TVN Turbo.
PREMIERA: niedziela 13 października o 14:30.
Duda kontra Szafrański - kto wygrywał?
W pierwszej serii panowie zajęli się budową samochodów terenowych. Zakończyła się ona zwycięstwem mechanika z Warszawy - jego projekt GAZ-a 69 z silnikiem 1,9 TDI zdobył więcej głosów od Toyoty Land Cruiser autorstwa Grzegorza Dudy. W drugiej serii, w której panowie realizowali swoje marzenia z dzieciństwa, triumfował Grzegorz Duda – jego replika Audi Quattro przekonała do siebie więcej głosujących, niż stylizowana na Forda Falcona Wołga z silnikiem V8 autorstwa Przemka Szafrańskiego. W trzeciej serii zwyciężył Przemek Szafrański, którego Mercedes 190 EVO2 zdobył więcej głosów, niż BMW E24 z silnikiem V10 zbudowany przez jego rywala. Czwarta seria, w której panowie budowali swoje Fiaty 126p, ponownie zakończyła się zwycięstwem Przemka Szafrańskiego. W piątej serii triumfował Grzegorz Duda, który bardziej porwał widzów swoim Mitsubishi Lancerem EVO, niż Przemek Szafrański i jego Subaru Impreza. Szósta odsłona pojedynku, której tematem przewodnim była amerykańska motoryzacja, zakończyła się zwycięstwem Grześka Dudy.
Zobacz także:
- Trzecia Runda Poland Trophy – offroadowe zmagania w Wieżycy
- Offroad w kółko przez 24 godziny
- Kary za wjazd do lasu mają wzrosnąć i to gwałtownie. Możliwa też konfiskata pojazdu
Autor: MM