Nieduża kabina, duży rozstaw osi
Urban Cruiser, jeśli chodzi o wymiary, plasuje się pomiędzy Yarisem Cross, a Toyota C-HR, ale co ciekawe rozstaw osi jest o 1 cm większy niż w Toyota RAV4. Wszystko za sprawą silnika elektrycznego, który zajmuje mniej miejsca niż silnik spalinowy. Dzięki temu inżynierowie mogli zaoferować więcej przestrzeni pasażerom. Mamy tutaj nie tylko płaską podłogę, ale możemy też przesuwać kanapę i to w zakresie 16 cm. Albo większy bagażnik, albo więcej przestrzeni na nogi. Jeśli chodzi o deskę rozdzielczą, to takiej deski rozdzielczej nie znajdziemy w żadnej innej Toyocie. To projekt Suzuki, łącznie z systemem multimedialnym.
Urban Cruiser to w rzeczywistości Suzuki
Urban Cruiser to bliźniak Vitary. Jak przystało na Vitarę, siedzi się tutaj dość wysoko. Do wyboru są trzy opcje. Dwie z napędem na przód, jedna o mocy 144 koni, druga koni ma o 30 więcej. Jest też opcja z napędem na 4 koła o mocy 184 koni.
Jak jeździ się tym autem?
Dokładnie tak samo jak niemal każdym innym samochodem w tej klasie. Wygłuszenie kabiny jest dobre. Mamy nie tylko dodatkowo wygłuszone drzwi czy maskę, ale mamy też z przodu akustyczną szybę. A to w Toyotach nie jest takie oczywiste. W zależności od tego, jak przesunięta jest kanapa, bagażnik ma dwie pojemności od 244 do 310 litrów. Kiedy auto pojawi się w polskich salonach? Na przełomie maja i czerwca przyszłego roku.
"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- Elektryczny pickup z Chin. Maxus eTerron 9 celuje w fachowców i nowe trendy
- Hybryda, ale nie japońska - i to w pickupie
- Nietypowe konstrukcje na targach SEMA
Autorka/Autor: KJ
Źródło zdjęcia głównego: Raport Turbo