Wojny samochodowe. Auto za 11 tysięcy: E39 czy C30?

Wojny samochodowe - seria 17, odcinek 9
Już w niedzielę 28 kwietnia o 11:00 zapraszamy na kolejny odcinek "Wojen samochodowych". Paweł Miszta i Przemek Szafrański przetestują swoje handlarskie umiejętności w budżecie 11 tysiące złotych.

Wojny samochodowe. BMW kontra Volvo

Tym razem naszych handlarzy czeka wyzwanie, bo budżet na ten odcinek wynosi zaledwie 11 tysięcy złotych. Przemek postawi na klasykę i zdecyduje się na zakup BMW E39 z 1997 roku. Podczas oględzin zauważy jednak kilka drobnych usterek, które mogą wymagać dodatkowych nakładów finansowych. Paweł skieruje się w stronę motoryzacji nieco bardziej współczesnej i kupi Volvo C30, które opuściło fabrykę w 2007 roku. 

Wojny samochodowe - seria 17, odcinek 9
ws s17 odcinek 09 still (2)
ws s17 odcinek 09 still (5)
ws s17 odcinek 09 still (8)
ws s17 odcinek 09 still (9)
+19
Zobacz galerię

Wojny samochodowe - seria 17. Kiedy obejrzeć?

Nowe odcinki "Wojen samochodowych" będą pojawiać się w niedziele o 11:00. Powtórki obejrzycie w poniedziałki o 18:15 i w środy o 19:00.

Wojny samochodowe - seria 17. O programie

Paweł Miszta i Przemysław Szafrański to dwaj handlarze, którzy do swojej pracy podchodzą z pasją i humorem - doskonale bawią się motoryzacją, ubijając przy tym zyskowne interesy! W każdym odcinku każdy z nich otrzymuje ten sam budżet i wolną rękę w kwestii jego rozdysponowania - zadaniem prowadzących jest kupić, wyremontować i sprzedać dowolne auto tak, by jak najwięcej na nim zarobić.  

Kolejna seria spotkań z Pawłem i Przemkiem, to podróż przez szybko zmieniający się rynek aut i wahania cen. Samochód, który jeszcze wczoraj kosztował kilka tysięcy, dzisiaj można sprzedać za ponad dziesięć. Na zachowania klientów wpływają sprzeczne informacje o drożejących lub taniejących paliwach i o mających nadejść regulacjach, które wykluczą sporą cześć używanych aut z obrotu. Siedemnasta seria “Wojen Samochodowych” pełna będzie zaskoczeń cenowych, nieoczekiwanych zarobków i strat. Rywalizacja między Przemkiem i Pawłem bardziej niż do tej pory będzie zależała od determinacji klientów. Zarówno, tych co sprzedają, jak i tych, którzy będą mieli ochotę kupić sobie samochód. 

Zobacz także:

Autor: Michał Miernik

podziel się:

Pozostałe wiadomości