Dacia Bigster. Fani marki zacierają ręce, a konkurencja już zaczyna liczyć straty

Dacia Bigster! Fani marki zacierają ręce, a konkurencja już zaczyna liczyć straty
Dacia Bigster! Fani marki zacierają ręce, a konkurencja już zaczyna liczyć straty
Źródło: Raport Turbo
Dacia Bigster to kolejny krok marki w podboju nowych segmentów. Nowe Bigstery już niedługo zaparkują w pierwszych polskich garażach.

Stylistyka Bigstera to doskonale znany Duster

Zmiany widać dopiero z boku auta, które jest dłuższe od mniejszego brata o 23 cm. Nowy model rozmiarami może rozpychać się między Hyundaiem Tucsonem i Kią Sportage.

Bigster odegra ogromną rolę w postrzeganiu marki Dacia. Po pierwsze wchodzimy do nowego, wyższego segmentu. Naszymi klientami, tak jak do tej pory, będą głównie klienci indywidualni, celujemy oczywiście w rodziny.
Agnieszka Łyżwińska
Dacia

Podstawowy silnik Dacii Bigster to benzynowe 1,2 o mocy 130 koni

W wersji z układem miękkiej hybrydy ma o 10 koni więcej. Ten wariant będzie dostępny również z fabryczną instalacją LPG, dzięki czemu zasięg na obu rodzajach paliwa może wynosić prawie 1500 km. Najmocniejsza będzie hybryda z silnikiem 1,8 o mocy 155 koni. Nie zabraknie wersji z napędem na cztery koła. Ceny na polskim rynku poznamy już za moment, ale można zakładać, że Bigster będzie o około 20 tysięcy zł droższy od mniejszego Dustera.

"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać? 

Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości