Jeździć, obserwować. Jaką folią okleić Ferrari?
W JCD Cars&Care chłopaki będą zajmować się Ferrari 360 w ciekawym, rzadko spotykanym kolorze. Właściciel chce zabezpieczyć samochód i jego lakier, ale nie wie, czy zdecydować się na klasyczną folię PPF, czy może nowość na rynku - folię natryskową PPS. Panowie najpierw nałożą drugą z wymienionych na maskę, a następnie na resztę samochodu.
Jeździć, obserwować. Zabezpieczenie BMW przed kradzieżą
W M&M Cars mechanicy zajmą się BMW serii 6 z silnikiem Diesla. Po diagnozie okaże się, że DPF jest dziurawy. Oprócz usunięcia tej usterki Łukasz na przykładzie nowego BMW serii 3 zaprezentuje, jak wygląda montaż dwóch różnych systemów antykradzieżowych.
Jeździć, obserwować. Problem z AdBlue w Mercedesie
W EKG Krzysiek weźmie na warsztat Mercedesa klasy X, który ma usterkę układu AdBlue. Niestety producent nie jest w stanie od ręki zapewnić części potrzebnych do naprawy, a na liczniku zostało zaledwie 500 kilometrów do unieruchomienia pojazdu. Krzysiek będzie musiał zatem wyprogramować AdBlue na czas szukania części przez Mercedesa.
Jeździć, obserwować - seria 3. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 16:15. Powtórki obejrzycie we wtorki o 19:15 i w czwartki o 18:15.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 3. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 3. sezonie odwiedzimy z kamerami dwa warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. Nowością w programie będzie JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu.
Zobacz także:
- Taksówki dwa razy droższe i mniej dostępne? Nowe przepisy dotyczące kierowców
- Jeździ wszędzie, a nawet pływa. Oto Sherp, wyjątkowy pojazd terenowy
- Audi Q6 e-tron. Waży aż 2350 kg, ale do setki rozpędza się w 4,3 sekundy
Autor: Michał Miernik