Dwa Sixpacki: 420 lub 550 KM i tryb RWD na żądanie
Pod maską pracuje 3.0 R6 Hurricane – w podstawowej wersji ma 420 KM, a w Scat Pack 550 KM i. Napęd na cztery koła jest w standardzie, ale jednym przyciskiem można odłączyć przód i używać tylko napędu na cztery koła.
Ceny i terminy: taniej niż EV, dostawy od końca 2025
Cennik startuje od 51 990 $ za R/T i 56 990 $ za Scat Pack (dopłata 2000 $ za 4-drzwiowe). Zamówienia na 2-drzwiowego Scat Packa ruszają 11 sierpnia, dostawy w II połowie 2025 r.; R/T i sedany – w I połowie 2026 r.
Dlaczego to ma sens dla Dodge’a
Powrót do benzyny to ukłon w stronę klientów, którzy nie kupili elektrycznej Daytony. Dane z USA za I półrocze 2025 r. mówią o –49% sprzedaży marki – głównie przez wycofanie spalinowych Chargera i Challengera.
Technika i osiągi: kuty Hurricane, Brembo i 3,9 s do 60 mph
Wersja HO ma kute elementy (wał, tłoki), line-lock i launch control w standardzie, a Scat Pack dorzuca hamulce Brembo. Sprint do 100 km/h trwa 3,9 s.
Różnice wobec Daytony i detale nadwozia
Sixpack nie ma przelotowego „R-winga” z EV, za to dostaje wybrzuszoną maskę Power Dome i szersze wloty. Auto jest bardzo szerokie i zachowuje „ring of fire” LED.
Na tle Mustanga: inna filozofia, podobne tempo
Mustang kusi V8 i manualem, ale Charger odpowiada mocą 550 KM, przyspieszeniem 3,9 s do 100 km/h i AWD (z trybem RWD).
Zobacz także:
- Pasy bezpieczeństwa wymyślone na nowo
- Najczęstsze powody oblania przeglądu. Tych usterek lepiej nie ignoruj
- Coraz więcej zgłoszeń do Straży Miejskiej. Mieszkańcy sami tropią wykroczenia
Autor: MM