Najlepiej sprzedający się model Mazdy w Polsce, CX-60, przeszedł kurację odmładzającą. Subtelne zmiany wizualne, lepsze wyposażenie i dopracowany napęd mają utrzymać jego popularność. Nowe wersje oferują również zaawansowane technologie, które podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Odświeżona mazda w 6 wariantach wyposażenia
Odświeżona mazda CX-60 oferowana będzie w aż 6 wariantach wyposażenia, otrzymała także nowy kolor - Zircon Sand. Z zewnątrz SUV praktycznie się nie zmienił. Twórcy stwierdzili, że nadal wygląda atrakcyjnie i nie wymaga znacznego odświeżenia. Zamiast wprowadzać na siłę zmiany w wyglądzie karoserii, inżynierowie skupili się na technologii. Za to więcej uwagi poświecili zawieszeniu.
We wnętrzu niewiele się zmieniło
To prawdopodobnie dlatego, że nie trzeba było zmieniać. Mazda cały czas stosuje silniki o sporych pojemnościach. CX-60 napędzana może być dużym sześciocylindrowym dieslem o pojemności 3,3 litra lub 2,5 litrową benzynową hybrydą.
Hybryda
Silnik benzynowy ma 2,5 litra. Do dyspozycji jest 327 koni. Sprint do setki 5,8 sekundy - nieżle jak na tak spory samochód. Wystarczy chwile poprzebywać z Mazdą CX-60, aby przekonać się ze mamy do czynienia z samochodem premium. Odzwierciedla to cena. Aby wyjechać nową mazdą CX60 z polskiego salonu, trzeba przygotować minimum 232 tysiące złotych. Za taką kwotę kupimy 200 -konnego diesla.
"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- BMW mocne prawie jak M5 – tylko znacznie tańsze
- Koreański SsangYong zmienił nazwę
- Lexus NX: wygląda bojowo i może jeździć na samym prądzie
Autor: KJ
Źródło zdjęcia głównego: Raport Turbo