Mniej niż cztery metry długości
Powiecie, że niedużo? No to poczekajcie, aż zobaczycie środek. To samochód dla kogoś, kto lubi się wyróżniać, ale priorytetem ewidentnie były tu praktyczność i przestronność. Projektanci wykorzystali fakt, że Inster jest elektryczny i pozbyli się tunelu środkowego. Hyundai wykorzystał kilka rozwiązań, które są dobrze znane i cenione, jak na przykład przesuwne tylne siedzenia. Dzięki temu możemy wybrać między większym bagażnikiem a większą przestrzenią na nogi.
- Najważniejsze jest to, że on bardzo ciekawie wygląda - ma 10 rozmaitych lakierów, a funkcje, które w nim znajdziemy, są z samochodów o segment wyżej. Ma składane lusterka, pompę ciepła, ładowarkę indukcyjną dla telefonu, można nim ładować inne urządzenia nawet o mocy 3,5 kilowata – mówi Stanisław Dojs z firmy Hyundai Polska.
To funkcja, która może przydać się na biwaku
„Podobnie jak kosz dachowy, dostępny w najwyższej wersji Cross Smart. A co z noclegiem? Hyundai zapewnia, że pomimo kompaktowych rozmiarów wnętrza, zmieści się tu materac o długości nawet dwóch metrów.
Wnętrze ma gniazda USB A, USB C i gniazdo zapalniczki
Do tego ponad 10-calowy ekran główny z Android Auto i Apple Car Play w standardzie. Inster dostępny będzie z dwiema bateriami: 42 i 49 kilowatogodzin z zasięgiem od 327 do 370 jednostek WLTP. Ceny zaczynają się od 104 tysięcy złotych. Najdroższy wariant jest o 40 tysięcy droższy.
"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- Najdroższa wersja Land Rovera Defendera. Ile kosztuje?
- Jaecoo – dla ułatwienia „dźejku”!
- Omoda 5 – kompaktowy SUV, który może namieszać na rynku
Autor: KJ