Hyundai Inster – bardzo oszczędny elektryk

Autor:
KJ
Hyundai Inster – bardzo oszczędny elektryk

Ma niecałe cztery metry, ale obiecuje wyjątkową elastyczność we wnętrzu. Szymon Kazimierczak przyjrzał się najmniejszemu, elektrycznemu Hyundaiowi. Czy rzeczywiście jest tak oszczędny i funkcjonalny jak mówią influencerzy?

Miejsca na bagaże jest sporo

Bagażnik Instera ma 351 litrów, ale jeśli nie zależy nam na przestrzeni bagażowej, to samochód oferuje coś jeszcze. Wystarczy jeden prosty ruch dźwignią, składamy przedni fotel i możemy podróżować jak "prezes", ponieważ fotel pasażera zamienia się w podnóżek, z którego może korzystać osoba jadąca z tyłu. Do tego przydałby się szofer.

Kokpit – zgodny z obecnymi trendami

Kierowca małego Hyundaia ma do dyspozycji dwa nieco ponad 10-calowe ekrany i dużo fizycznych przycisków. Ale wnętrze wyróżnia się czymś innym. W tym aucie mamy naprawdę dużo gniazd USB. Jest też gniazdo ładowania, bo to elektryk. Można je wykorzystać do zasilania różnych urządzeń, a to za sprawą adaptera.

Jakie wyposażenie ma Hyundai Inster?

Ma wszystkie wymagane systemy wsparcia kierowcy, ale jest też wyposażony w szereg kamer. Kiedy włączymy kierunkowskaz, jeden ze wskaźników na zegarach zmienia się w widok z bocznej kamery.

Inster zużywa mało prądu

Największą zaletą tego samochodu jeżeli chodzi o jazdę, jest jego oszczędność. Wiem, że mamy lato i zimą ten wynik się pogorszy, ale w mieście regularnie udawało mi się schodzić poniżej 10 kilowatogodzin na sto kilometrów. To oznacza, że przy bardzo korzystnych warunkach jazdy w mieście możemy znacznie przebić zasięg szacowany przez Hyundaia na 370 kilometrów, bo bateria w zależności od wersji ma 42 albo 49 kilowatogodzin pojemności. Ten samochód po prostu zachęca do wyjazdów z niego. Jego ceny zaczynają się od 107 tysięcy złotych, a kończą na ponad 150.

"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać? 

Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.

Zobacz także:

Autor:KJ

Źródło zdjęcia głównego: Raport Turbo

Pozostałe wiadomości