Nowy Jeep Compass ma przed sobą bardzo trudne zadanie
Ten model to bestseller amerykańskiej marki, a w zdobyciu rynku ma mu pomóc wersja elektryczna. Wysokość auta robi wrażenie, ale jeszcze większe wrażenie robią detale. Widać, że Jeep chce zaprezentować tożsamość swojej marki.
Konkurent RAV4
Nowy Compass ma ponad 4,5 metra długości, co znaczy, że urósł o 15 centymetrów. Niczym w Viperze GTS świeci nam się tutaj logo Jeepa na czerwono, mamy zresztą modną, świetlną blendę przez całą szerokość klapy, a ta skrywa całkiem foremny bagażnik. Bagażnik ma 550 litrów pojemności, może nie jest to rekordzista w tej klasie, ale trzeba mu oddać, że jest dość ustawny.
Obsługa Compassa ma być prosta
Wsiadając do nowego Compassa nawet w grubych, zimowych rękawiczkach nie musimy martwić się o obsługę, bo np. wybierak kierunku jazdy to duże gumowane pokrętło, a przycisk wyboru trybu jazdy to gumowy suwaczek, który wygląda trochę jak przód samochodu. Co ważne, mamy tutaj też takie pół-fizyczne przyciski do obsługi takich funkcji jak np. klimatyzacja.
Elektryczny Compass ma baterię o pojemności 74 kWh
Dostępna będzie też odważniejsza wersja z napędem na obie osie, ale też elektryczna, a jeśli z autami na prąd jest wam nie po drodze, to możecie kupić hybrydę.
"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- Volkswagen Grand California 683 – nowoczesny kamper produkowany w Polsce
- Nowe przepisy w Grecji: kamper tylko na kempingu. Za dzikie parkowanie – wysoki mandat
- Sezon na...złodziei kamperów
Autorka/Autor: KJ
Źródło zdjęcia głównego: Raport Turbo