Alfa Romeo wprowadziła nową wersję wyposażeniową – Intensa, dostępną we wszystkich modelach marki. Mieliśmy okazję przetestować ją w kompaktowym SUV-ie Tonale.
Moc designu
Intensa ma przede wszystkim ożywić trochę już wojujące na rynku Stelvio i Giulię, które zadebiutują w nowej odsłonie dopiero w przyszłym roku. W tym przypadku styliści skupili się tylko i wyłącznie na dodatkach. Trochę jak w powiedzeniu: mała rzecz, a cieszy. W wersji Intensa, w każdym modelu, felgi mają złote dodatki. Przy kierunkowskazie pod szkłem znajduje się włoska flaga.
Więcej znajdziemy w środku
To jedno z tych wnętrz, gdzie dużo czerni absolutnie nie razi. Sporo alcantary, złota nić, którą przeszyto deskę rozdzielczą i fotele, to są właśnie te dodatki, które charakteryzują wersję wyposażenia Intensa.
Jak się jeździ?
Tonale w odmianie hybrydowej plug-in to 280 koni, napęd na cztery koła i sześciostopniowy automat. Za pomocą pokrętła można kompletnie zmienić charakter samochodu. No i to, co w Alfach zawsze było zaletą - wielkie aluminiowe łopatki do zmiany biegów, mała poręczna kierownica. Jako całość to jest naprawdę auto dla kierowcy, który lubi cieszyć się jazdą.
Cena Tonale Intensa
Cena za ten model wynosi 280 tysięcy złotych. W przypadku Tonale, które debiutowało trzy lata temu, wersja Tonale jeszcze bardziej podkreśla to co jest w tym aucie najpiękniejsze.
"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- Było 56 stref czystego transportu, a zostało tylko 37
- Za dużo biurokracji, a za mało autonomii? Zastrzeżenia do projektu ustawy o testowaniu samochodów autonomicznych
- Samochody autonomiczne na polskich drogach - kiedy będzie to możliwe?
Autor: KJ
Źródło zdjęcia głównego: Raport Turbo