Tayron w dieslu, dwutlenku węgla emituje mniej niż benzyniak
Pierwsze wrażenie w kabinie? Jest tutaj cicho i to pomimo tego, że pod maską pracuje tutaj spory dwulitrowy diesel o mocy niemal 200 koni. Czy naprawdę jest nieekologiczny? Tu też coś się nie zgadza, bo ropniak emituje 165 g Co2 na km a benzyniak 175.
Tayron jest dość szybki
To może, chociaż dużo pali? Osiągi są więcej niż przyzwoite, auto przyspiesza w 8 sekund do setki. Spalanie na ekspresówce, podczas normalnej jazdy wyniosło tylko 5,4 litra na setkę. Podsumowując jeśli ktoś nie żyje stereotypami a bardzo dużo jeździ w trasach - nie powinie gardzić ropniakiem nawet w 2025 roku.
Tayron ma ciekawe zawieszenie
Tayron otrzymał najnowsze adaptacyjne zawieszenie DCC Pro. Gdyby nagle przed moją maską pojawiłby się dziki zwierz i chciałbym go ominąć, to przy szybkich ruchach kierownicą nie buja tym autem jak łajbą na wzburzonym morzu. W podstawie auto wyceniono na 180 tysięcy złotych.
"Raport Turbo" - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- Toskański klimat pod Warszawą i auta z mroczną historią – niezwykłe wydarzenie w Rozalinie
- Dawcy – nie na motocyklach, a na złomowisku
- Import samochodów z USA – czy nowe cła go przystopują?
Autor: KJ
Źródło zdjęcia głównego: Raport Turbo