W kolejnym odcinku programu „Jeździć, obserwować” nasi fachowcy zmierzą się z nowymi wyzwaniami: BMW z niesprawnym układem HV, zabrudzoną chłodnicą w serii 5 F10, limitowaną Toyotą Hilux z uszkodzonym bokiem oraz Audi SQ7, które odmówiło posłuszeństwa po mroźnej nocy. Premiera w niedzielę, 27 kwietnia o 15:15 na kanale Turbo.
Uszkodzony system wysokiego napięcia w BMW serii 5 G31
Do Bartka, specjalisty od samochodowej elektroniki, trafi BMW serii 5 G31 w wersji 530e – hybryda plug-in, która w trybie elektrycznym powinna pokonywać nawet 60 kilometrów. Klient zgłosi poważny problem: system wysokiego napięcia (HV) nie działa prawidłowo. Mechanicy będą podejrzewać, że powodem jest usterka przekaźnika.
Problem z chłodzeniem w BMW serii 5
Łukasz z Poręby dostanie na warsztat BMW serii 5 generacji F10. Tym razem zmierzy się z nietypową usterką – podejrzeniem problemów z chłodzeniem. Aby dostać się do źródła kłopotów, konieczne będzie demontowanie wentylatora chłodnicy.
Unikatowa Toyota Hilux z uszkodzonym bokiem
Do warsztatu w podwarszawskich Jawczycach trafi Toyota Hilux – to limitowana edycja stworzona z okazji 50-lecia modelu, zaledwie jedna z 50 wyprodukowanych sztuk. Niestety, ten unikatowy egzemplarz ma poważnie uszkodzony bok. Auto czekało kilka tygodni na zamówione części, a teraz czas na działanie – do wymiany pójdą m.in: lampa, maska, zderzak, lusterko oraz felga.
Audi SQ7 - problem po tygodniowym postoju na mrozie
W podpoznańskim Wysokotowie mechanicy zostają wezwani do kryzysowej sytuacji – na firmowym parkingu odmówiło posłuszeństwa Audi SQ7. Auto zamarzło na mrozie i przez tydzień nie ruszało się z miejsca. Po odpaleniu, silnik pracuje nierówno, a przy delikatnym przyspieszaniu pojawia się efekt przypominający wypadanie zapłonu. Krzysiek będzie rozważał kilka możliwych przyczyn tej sytuacji.
Jeździć, obserwować - seria 5. Kiedy oglądać?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 15:15.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 5. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do czterech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 5. sezonie odwiedzimy z kamerami cztery warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w poprzednich seriach. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. W programie pokażemy też JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu. Pokażemy również warsztat Bartka z Warszawy - specjalisty od samochodów elektrycznych i hybrydowych.
- Nic do zgłoszenia. Maszyny hazardowe, cios mamuta i owoce z Zanzibaru
- Unia Europejska wycofuje się z zakazu włókna węglowego. Producenci sportowych aut odetchnęli z ulgą
- Kultowy fotoradar w Warszawie znów zniszczony. W Polsce przybędzie 70 nowych – zobacz listę lokalizacji