Klimatyzacja w „czwórce” – powrót usterki
W M&M Cars Łukasz zajmie się białym BMW serii 4 z silnikiem Diesla. Właściciel wraca z tematem klimatyzacji: w drodze do Chorwacji układ przestał działać, lokalny mechanik przywrócił chłód, ale po dwóch tygodniach problem powrócił. Na start Łukasz sprawdzi, czy w układzie jest odpowiednia ilość czynnika.
Vito gaśnie przy dodaniu gazu
Krzysiek z EKG weźmie na podnośnik Mercedesa Vito należącego do kolegi. Auto przy dodawaniu gazu gaśnie – wskazówka to problem z ciśnieniem paliwa. Choć zawór regulacji ciśnienia został niedawno wymieniony, Krzysiek sprawdzi go jeszcze raz wraz z czujnikiem, a następnie zacznie podejrzewać nieszczelności lub lejące wtryskiwacze.
PHEV bez ładowania 12 V
W Hybrydy/Elektryki Bartek zajmie się BMW serii 3 w wersji plug-in. Samochód nie ładuje akumulatora 12 V i po podpięciu komputera wyświetla całą listę błędów. Mechanik szybko zwróci uwagę na możliwe uszkodzenie klemy pirotechnicznej – od niej zacznie diagnostykę zasilania i komunikacji modułów.
Jeździć, obserwować - seria 6. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 10:15. Powtórki obejrzycie we wtorki o 21:15, w środy o 20:15 i w czwartki o 21:15.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 6. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 6. sezonie odwiedzimy z kamerami trzy warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. W programie pokażemy też JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu. Regularnie będziemy też zaglądać do Bartka zajmującego się autami hybrydowymi i elektrycznymi.
Zobacz także:
- Peugeot z “Taxi”, elektryczny maluch BMW i turbinowy Chrysler
- Audi, Alpine i Hongqi
- Dlaczego Challenger piszczy?
Autor: MM