Piski i zasysanie węża wodnego w Dodge’u Challengerze
W pierwszym odcinku nowej serii Adam Klimek mierzy się z prawdziwym wyzwaniem – do jego warsztatu trafia Dodge Challenger SRT8 z 6,4-litrowym V8 o mocy 480 KM. Samochód, sprowadzony z USA w lekko uszkodzonym stanie, od dawna spędza sen z powiek swojemu właścicielowi. Przeszedł już przez cztery serwisy, ale żaden z nich nie potrafił znaleźć przyczyn problemów.
Właściciel zgłasza dwie usterki: dziwne piski pojawiające się przy skręcaniu kierownicą oraz niepokojące zjawisko „zasysania” węża wodnego prowadzącego z chłodnicy do pompy – guma zapada się i tworzy harmonijkę. Podczas jazd testowych Adam odkryje, że kłopotów jest jeszcze więcej – charakterystyczne piski słychać również w trakcie dodawania gazu. Jak mechanik poradzi sobie z tym motoryzacyjnym zagadkowym przypadkiem?
Naprawy nie do naprawy – seria 6. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki szóstego sezonu “Napraw nie do naprawy” będą się pojawiać na antenie TVN Turbo w każdą niedzielę o 14:15.
Naprawy nie do naprawy – seria 6. O programie
Czy da się naprawić samochód, którego inni mechanicy już skreślili? Adam Klimek udowadnia, że tak. W każdym odcinku szóstej serii „Napraw nie do naprawy” na warsztat trafiają auta z nietypowymi i bardzo trudnymi usterkami. Systematyczne podejście, ogromne doświadczenie i wiedza Adama sprawiają, że nawet najbardziej złożone problemy znajdują rozwiązanie. To program, który widzowie Turbo cenią za fachowość i realizm. Premiera w niedzielę 5 października o 14:15.
Zobacz także:
- Jeździć, obserwować. Tylna oś w RS7, detuning TT, stukanie w “jedynce” i baterie w Sprinterze
- Z drugiej ręki. Rodzinny van do 30 tysięcy
- Mobilni Mechanicy - usterki w Suzuki, Mazdzie 3 i Mazdzie 5
Autor: MM