Każdy piłkarz z własnym BYD-em – Zieliński i Zalewski też
Wśród zawodników, którzy dostaną auta chińskiej marki, są również reprezentanci Polski – Piotr Zieliński i Nicola Zalewski. BYD nie podał jeszcze konkretnych modeli przypisanych do poszczególnych piłkarzy, ale wiadomo, że wśród nich znajdzie się Sealion 7.
70 aut w klubowej flocie
BYD przekazał klubowi aż 70 samochodów, które mają służyć zarówno zawodnikom, jak i pracownikom Interu. Będą to pojazdy zarówno elektryczne, jak i hybrydy plug-in, co ma wspierać strategię zrównoważonego rozwoju, której włoski klub nadaje coraz większy priorytet.
BYD liczy na efekt marketingowy
Dla chińskiego producenta to nie tylko kontrakt flotowy, ale przede wszystkim strategiczne wejście na rynek zachodnioeuropejski. Inter to globalna marka, a współpraca z tak rozpoznawalnym klubem ma pomóc w budowie zaufania do BYD jako poważnego gracza na rynku aut elektrycznych.
Chińskie auta w europejskich klubach – nowy trend?
Współpraca BYD z Interem może zapoczątkować nowy etap ekspansji chińskich marek w Europie – nie tylko poprzez salony i reklamy, ale także przez sport. Jeśli zawodnicy Serie A zaczną się przesiadać do elektryków z Chin, może to mieć większe znaczenie niż niejeden billboard.
Zobacz także:
- Nowe znaki na drogach - jednego nie zrozumiecie od razu
- Wzrasta liczba niebezpiecznych wypadków z udziałem elektrycznych hulajnóg
- Elektryczne hulajnogi, deskorolki i monocykle na start!
Autor: MM
Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe