Odświeżonego Ioniqa z zewnątrz charakteryzują drobne zmiany i to dosłownie. Auto urosło o 2 mm dzięki przemodelowanym zderzakom. Wprowadzono także nowe wzory felg. Do wersji standardowej dołącza teraz wariant N-line, nawiązujący stylistyką do wersji sportowej. Przemodelowanie zderzaków zwiększyło stylistyczną stabilność projektu. Odświeżone zostały też lampy, które są teraz inteligentne. Ta funkcja będzie szczególnie zauważalna przy światłach drogowych.
Hyundai Ioniq 5 - wnętrze auta
Znacznie więcej zmian widać we wnętrzu. Na tunelu środkowym pojawiło się 7 fizycznych przycisków, obsługujących takie funkcje jak wentylacja i podgrzewanie foteli czy system automatycznego parkowania. Dotychczas stosowana dwuramienna kierownica ustąpiła miejsca trójramiennej. Zmieniono nie tylko wygląd ekranu, ale także unowocześniono system do czwartej generacji. Dzięki temu i nowym uchwytom na kubki, podczas ładowania Ioniq zmienia się w kino na kołach.
Ciszej w kabinie Hyundaia Ioniq 5 po face liftingu
Zmiany są jednak znacznie głębsze. Nadwozie zyskało wzmocnienia przy słupkach B, które usztywniają konstrukcję. Za lepsze tłumienie drgań odpowiadają nowe amortyzatory. Nowy Ioniq 5 ma być też cichszy dzięki dodatkowym elementom podwozia i lepszemu wygłuszeniu. Na polskie ceny i dokładną specyfikację odświeżonego auta musimy poczekać do drugiej połowy roku.
"Raport" Turbo - gdzie i kiedy oglądać?
Oglądaj "Raport Turbo" od poniedziałku do piątku o 18:00 i 22:00 na kanale TVN Turbo. W programie zawsze najnowsze doniesienia ze świata motoryzacji i techniki. Codziennie nowa dawka informacji o premierach, rajdach i wyścigach i najważniejszych wydarzeniach.
Zobacz także:
- Bądź jak George Jetson! Polak twórcą latającego samochodu Jetson One
- Polak kupuje nowy samochód, kiedy jego obecny wóz jest już gruchotem
- Jaki zasięg ma Volkswagen ID.7? Sprawdził to Krystian Plato z "Raportu" Turbo
Autor: KJ
Źródło zdjęcia głównego: "Raport" Turbo