Jeździć, obserwować. Wspomaganie w BMW i problemy z odpalaniem Hummera
Odwiedzimy warsztat EKG, w którym Krzysiek będzie się zajmował sześcioletnim BMW serii 7. Auto cierpi na nietypowy problem – wyświetla błąd wspomagania przy każdym szybszym ruchu kierownicą. Okaże się, że usterka nie jest związana z samym układem wspomagania, a jej źródła trzeba szukać w... bagażniku. To tam znajduje sięniewielki akumulator, który zasila maglownicę. Poza tym do warsztatu przyjedzie Hummer H1. Pojazd cierpi na problemy z odpalaniem, ale w jego przypadku naprawa okaże się prosta i mało kosztowna.
Jeździć, obserwować. Serwis miniładowarki i zmienne fazy rozrządu w Mini
Zajrzymy do warsztatu M&M, w którym Łukasz zacznie dzień od treningu jazdy miniładowarką, którą znajomy mu zostawiłna szybki serwis olejowy. Potem zobaczymy, jak radzi sobie za kierownicą offroadowej Micry znanej z poprzedniej serii. Następnie chłopaki zabiorą się za naprawę Mini Coopera, który ma problem ze zmiennymi fazami rozrządu. Dowiemy się także, dlaczego do wymiany alternatora w starym BMW serii 5 z silnikiem V8 trzeba zdjąć sanki i co robi olej w łapie od alternatora.
Jeździć, obserwować. G klasa od Brabusa
W JCD Marcin pokaże projekt, nad którym obecnie pracuje razem z innymi mechanikami – Mercedes klasy G z pakietem od Brabusa za 400 tysięcy złotych. Poza tym zobaczymy, jak wygląda naprawa BMW serii 5 GT, które ma uszkodzony tylny błotnik.
Jeździć, obserwować - seria 3. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 14:45. Powtórki obejrzycie we wtorki o 19:15 i w czwartki o 18:15.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 3. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 3. sezonie odwiedzimy z kamerami dwa warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. Nowością w programie będzie JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu.
Zobacz także:
- Zawodowi handlarze. Mercedes klasy A, ciężarowa Scania i klasyczny Garbus
- Zakup kontrolowany. Jaki mały sportowy samochód do 25 tysięcy?
- Wojny samochodowe. Auto za 20 tysięcy – BMW E46 czy Fiat Sedici?
Autor: Michał Miernik