Czy małe, lekkie auto z tanimi hamulcami zatrzyma się szybciej, niż duża, ciężka limuzyna z odpowiednio lepszymi hamulcami? Sprawdził to Jarosław Maznas!
Rafał Jemielita postanowił sprawdzić, czy z założenia oszczędna Skoda Fabia Greenline spali na torze więcej od BMW 1M, gdy będzie nadawać tempo bawarskiemu autu.
SUV-y od bawarskiego producenta są niezwykle popularne na naszym rynku - a co o najnowszej odsłonie modelu X3 sądzi Rafał Jemielita? Zapraszamy na amerykański test tego samochodu!
SUV-y od bawarskiego producenta są niezwykle popularne na naszym rynku - a co o najnowszej odsłonie modelu X3 sądzi Rafał Jemielita? Zapraszamy na amerykański test tego samochodu!
Panuje przekonanie, że najważniejsza w sportowych autach jest moc... Patryk Mikiciuk postanowił sprawdzić, czy Lotus Elise jest w stanie przejechać tor w Radomiu szybciej, niż cztery razy mocniejsze Lamborghini.
Przyspieszenie nie jest kluczowym atrybutem w terenówkach, ale i tak warto sprawdzić, która z nich najlepiej się rozpędza - Toyota Land Cruiser, Land Rover Defender czy Suzuki Jimny?
Producenci aut twierdzą, że samochody z włączonym systemem ESP jeżdżą szybciej, niż z wyłączonym. Czy to prawda? Jarosław Maznas postanowił to sprawdzić...
Napęd 4x4 ma swoje niewątpliwe zalety, ale czy naprawdę warto do niego dopłacać? Odpowiedzi na to pytanie udzieli test Rafała Jemielity w Ułężu!
Chyba nie ma na świecie osoby, która nie obejrzałaby się za tym samochodem na ulicy... A co o Mercedesie SLS AMG Roadster sądzi Adam Kornacki?
Lekka i słaba terenówka kontra duża i mocna - która z nich pojedzie dalej po grząskim piasku? Tego dowiecie się z testu Patryka Mikiciuka!
Golf GTI to auto doskonale rozpoznawalne na całym świecie - jak natomiast prezentuje się najnowsza wersja GTD? Odpowiedzi szukajcie w teście Jarka Maznasa!
Najwyższy szczyt Karkonoszy - można wejść, można też wjechać! Drugą opcję wybrał Jarosław Maznas i posłużył się do tego celu Fiatem Sedici.
Firma z Ingolstadt wypuściła na rynek prawdziwą bestię - Audi R8 w wersji GT. Okiełznać to auto postara się Adam Kornacki!
Nazwisko jednego z największych wizjonerów w historii nauki posłużyło za nazwę dla firmy produkującej elektryczne auta. Czy auto na prąd może być szybkie i emocjonujące?
Adam Kornacki dostał w swoje ręce egzemplarz auta, którego zaledwie około 30 sztuk opuszcza co rok fabrykę. 23-calowe felgi i siedmiolitrowy silnik to dopiero początek...
Do Pragi udał się Marcin Orzepiński, żeby przetestować auto, obok którego nikt nie jest w stanie przejść obojętnie... Co ciekawego oferuje wyjątkowe Bufori?
Wiemy już jak wygląda, a jak jeździ? O tym Adam opowie w drugiej części testu!
Klasyk z nowoczesnym sercem - firma Mechatronik tchnęła nowe życie w Mercedesa z lat siedemdziesiątych... Jak im to wyszło? Ocenia Marcin Orzepiński!
Najmniejsze auto w ofercie firmy z Ingolstadt zostało gruntownie przetestowane w Berlinie przez Marcina Orzepińskiego. Sprawdźcie, co prowadzący "Moto-Onu" sądzi o tym aucie!
Druga część zmagań Adama Kornackiego z Teslą Roadster. Co jeszcze ciekawego kryje się w elektrycznym sportowym samochodzie?
Z drugiej części testu dowiemy się więcej o specjalnym pakiecie, w jaki wyposażone jest to auto, co nieco o skrzyni biegów, oraz jaki silnik według Adama brzmi piękniej niż V10 z tego Audi.
Ile kosztuje SLS AMG Roadster i jak się nim jeździ? Tego dowiecie się z drugiej części testu na Lazurowym Wybrzeżu!
W drugiej części testu Adam usiłuje okiełznać BMW M5 na torze w Hiszpanii.
Z drugiej części testu dowiemy się, jakie auta są konkurentami dzieła japońskich inżynierów i dlaczego warto zdecydować się właśnie na Nissana.
Czy warto kupić Murcielago? Jakie są jego plusy i minusy? W trzeciej i ostatniej części Adam podsumowuje cały test włoskiego supersamochodu.
Ile kosztuje jeden kilometr przejechany Murcielago? Gdzie te auta się serwisuje? Tego dowiecie się z drugiej części testu Adama!
Z trzeciej i ostatniej części testu dowiadujemy się, jak według Adama prowadzi się Phantom Coupe.
Druga część testu luksusowej limuzyny. Adam skupia się w niej na sylwetce i wyglądzie Phantoma Coupe.
Nadszedł czas na podsumowanie testu - czy Adamowi Kornackiemu podoba się wskrzeszona legenda od Ferrari?
Druga część testu Ferrari California. Dowiecie się z niej, co Adam Kornacki sądzi o zawieszeniu i wyglądzie wnętrza tego wyjątkowego kabrioletu.