Zasłużony dla europejskiej motoryzacji Citroen BX praktycznie całkowicie zniknął już z naszych dróg – gdzieniegdzie można jeszcze dostrzec jeżdżące egzemplarze, ale zazwyczaj są to sztuki, których dni są już policzone… Dlatego też niezwykle się ucieszyliśmy, gdy trafił do nas ten BX – nie dość, że świetnie zachowany, to jeszcze w unikatowej wersji GTI! Właściciel Citroena marzył o tym modelu od dziecka i w końcu udało mu się zrealizować to marzenie. Auto z roku 1990 z przebiegiem 134 tysiące kilometrów – brzmi niewiarygodnie i na kilometr czuć ingerencję sprytnego handlarza w licznik, ale po gruntownym sprawdzeniu okazało się, że przebieg jest jak najbardziej realny.
Kosztorys - Citroen BX
Kosztorys - BMW E30
Dowiedz się, kiedy emitujemy premierowe odcinki Twoich ulubionych programów i nie przegap niczego!
Kolejnym sukcesem zakończył się start Łukasza Byśkiniewicza i Macieja Wisławskiego w 69. Rajdzie Polski, który był rundą Mistrzostw Europy i Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
Pierwszy odcinek drugiej serii „Samochodu marzeń” oznaczał jednocześnie pierwsze naprawdę duże wyzwanie dla Adama Klimka. Należące do Idziego BMW E30 stanowi modelowy wręcz przykład tego, jak nie powinno się tuningować samochodu. W aucie dokonano szeregu nieudolnych „poprawek”, które odniosły efekt odwrotny od zamierzonego – nie dość, że nie spowodowały polepszenia osiągów, to jeszcze mogły się okazać naprawdę niebezpieczne dla kierowcy, pasażerów oraz innych użytkowników drogi. Czym więc Adam Klimek musiał się zająć przede wszystkim?