Wojny samochodowe. Auto za 43 tysiące: 508 i Ceed

Wojny samochodowe - seria 17, odcinek 7
Już w niedzielę 14 kwietnia o 11:00 zapraszamy na kolejny odcinek "Wojen samochodowych". Paweł Miszta i Przemek Szafrański przetestują swoje handlarskie umiejętności w budżecie 43 tysiące złotych.

Wojny samochodowe. Peugeot 508 kontra Kia Ceed

Budżet w tym odcinku “Wojen samochodowych” wynosi 43 tysiące złotych. Obaj handlarze tym razem nie będą szaleć i zdecydują się na dość bezpieczne samochody. Pawłowi wspomniane pieniądze wystarczą na zakup hybrydowego Peugeota 508, który sprawi mu nieco problemów podczas prac przy zawieszeniu. Przemek natomiast postanowi zainwestować środki w Kię Ceed

Wojny samochodowe - seria 17, odcinek 7
vlcsnap-2024-04-10-09h33m20s342
vlcsnap-2024-04-10-09h33m24s648
vlcsnap-2024-04-10-09h33m36s030
vlcsnap-2024-04-10-09h33m40s249
+7
Zobacz galerię

Wojny samochodowe - seria 17. Kiedy obejrzeć?

Nowe odcinki "Wojen samochodowych" będą pojawiać się w niedziele o 11:00. Powtórki obejrzycie w poniedziałki o 18:15 i w środy o 19:00.

Wojny samochodowe - seria 17. O programie

Paweł Miszta i Przemysław Szafrański to dwaj handlarze, którzy do swojej pracy podchodzą z pasją i humorem - doskonale bawią się motoryzacją, ubijając przy tym zyskowne interesy! W każdym odcinku każdy z nich otrzymuje ten sam budżet i wolną rękę w kwestii jego rozdysponowania - zadaniem prowadzących jest kupić, wyremontować i sprzedać dowolne auto tak, by jak najwięcej na nim zarobić.  

Kolejna seria spotkań z Pawłem i Przemkiem, to podróż przez szybko zmieniający się rynek aut i wahania cen. Samochód, który jeszcze wczoraj kosztował kilka tysięcy, dzisiaj można sprzedać za ponad dziesięć. Na zachowania klientów wpływają sprzeczne informacje o drożejących lub taniejących paliwach i o mających nadejść regulacjach, które wykluczą sporą cześć używanych aut z obrotu. Siedemnasta seria “Wojen Samochodowych” pełna będzie zaskoczeń cenowych, nieoczekiwanych zarobków i strat. Rywalizacja między Przemkiem i Pawłem bardziej niż do tej pory będzie zależała od determinacji klientów. Zarówno, tych co sprzedają, jak i tych, którzy będą mieli ochotę kupić sobie samochód. 

Zobacz także:

Autor: Michał Miernik

podziel się:

Pozostałe wiadomości