W nowym odcinku „Jeździć, obserwować” mechanicy zmierzą się z bardzo zróżnicowanymi przypadkami – od nowoczesnych hybryd i luksusowych SUV-ów, po klasyczne BMW. Premiera w niedzielę o 15:15 na kanale Turbo.
Mini Cooper SE po kradzieży – elektryk z niedziałającą elektroniką trafia do Bartka
Bartek z Warszawy podejmie się naprawy elektrycznego Mini Coopera SE, który przez kilka tygodni stał na parkingu, czekając na swoją kolej. Auto trafiło z innego warsztatu, gdzie nie udało się przywrócić do życia zniszczonej przez złodzieja instalacji elektrycznej. Pochodzące z 2020 roku Mini ma 184 KM i rozpędza się do setki w 7,3 sekundy – pod warunkiem, że działa tak, jak powinno.
BMW serii 5 F10 bez mocy – klasyka motoryzacji w warsztacie w Porębie
W Porębie na Śląsku czas na klasykę nowożytnej motoryzacji. Mechanicy zajmą się BMW serii 5 F10 – modelem produkowanym w latach 2009–2017. Właściciel skarży się na wyraźny spadek mocy. Łukasz podejrzewa, że przyczyną problemu może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania.
Maserati Levante w Jawczycach – naprawa przedniego pasa pierwszego SUV-a marki
Do warsztatu w podwarszawskich Jawczycach trafia Maserati Levante – pierwszy SUV w ponad 100-letniej historii włoskiej marki, produkowany w fabryce Mirafiori w Turynie. Mechanicy podejmą się wymiany elementów przedniego pasa samochodu.
Czyszczenie układu dolotowego w Audi S6
Grzesiek zajmie się czyszczeniem układu dolotowego w Audi S6 3.0 TDI z lat 2020–2023. Ten model to tzw. miękka hybryda, łącząca sportowe osiągi z nowoczesną technologią. Auto dysponuje mocą 344 KM i momentem obrotowym na poziomie 700 Nm
Jeździć, obserwować - seria 5. Kiedy oglądać?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 15:15 i we wtorki o 22:20.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 5. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do czterech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 5. sezonie odwiedzimy z kamerami cztery warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w poprzednich seriach. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. W programie pokażemy też JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu. Pokażemy również warsztat Bartka z Warszawy - specjalisty od samochodów elektrycznych i hybrydowych.
Źródło zdjęcia głównego: Jeździć, obserwować seria 5 odc. 13