RS3 po wymianie hamulców
W Hybrydy/Elektryki Bartek wyjątkowo zajmie się autem spalinowym – Audi RS3, które trafiło prosto z innego warsztatu. Po wymianie tarcz i klocków pojawia się błąd informujący o braku sygnału z czujnika poziomu przedniej osi. Bartek sprawdzi wiązkę, złącza i kalibrację czujnika, a także zweryfikuje, czy przy montażu nie uszkodzono przewodu lub mocowania.
488 GTB pod pistoletem lakierniczym
W JCD Cars&Care chłopaki doprowadzą do perfekcji Ferrari 488 GTB po lekkiej stłuczce. Nowy błotnik i przedni zderzak czekają na lakierowanie, do tego dojdzie naprawa tylnego zderzaka oraz prace przy felgach. Kluczowe będzie idealne zgranie odcienia i struktury lakieru z resztą karoserii.
A7 szarpie, ale to nie skrzynia
W EKG Autoserwis Krzysiek weźmie na jazdę próbną Audi A7 3.0 TFSI z 2016 roku, zgłoszone z szarpaniem na 3.–4. biegu. Po weryfikacji uzna, że problem nie leży w samej skrzyni – trzeba szukać dalej. Podejrzenie padnie na sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki, które może powodować chwilowe obciążenia i wywoływać objawy.
Tylne klocki w G31 bez komputera
W M&M Cars Łukasz na przykładzie BMW serii 5 G31 obali popularny mit. Pokaże, że wymiana tylnych klocków hamulcowych nie zawsze wymaga podpięcia komputera – jeśli znasz procedurę, da się to zrobić poprawnie i bezpiecznie, krok po kroku.
Jeździć, obserwować - seria 6. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 10:15. Powtórki obejrzycie we wtorki o 21:15, w środy o 20:15 i w czwartki o 21:15.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 6. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 6. sezonie odwiedzimy z kamerami trzy warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. W programie pokażemy też JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu. Regularnie będziemy też zaglądać do Bartka zajmującego się autami hybrydowymi i elektrycznymi.
Zobacz także:
- Moto Kombat. Bestune B70 kontra reszta świata!
- Jeździć, obserwować. Falownik w Priusie, wtryski w serii 3, czujnik w Leonie i lakier jak z fabryki
- Naprawy nie do naprawy. Dlaczego Volvo S40 traci moc?
Autorka/Autor: MM