Grzegorz rusza z budową busa
Grzegorz Duda odwiedza znajomego, który sprowadził dla niego bazę do projektu na ten sezon. Tym razem jest to lekko uszkodzony Volkswagen Multivan T7 ze Szwajcarii. Samochód ma uderzony przód i wystrzelone poduszki, ale poza tym jest w zaskakująco dobrej kondycji – uszkodzenia nie robią na Grześku większego wrażenia. Choć na aukcji auto opisano jako nieodpalające, Duda szybko udowadnia, że to nie do końca prawda. Po przewiezieniu Multivana do swojego warsztatu demontuje wszystkie zniszczone elementy i pozbywa się ich, a następnie odwiedza innego znajomego, od którego kupuje brakujące części przedniego nadwozia.
Przemek bierze się za kultowego DeLoreana
Przemek Szafrański odwiedza swojego znajomego specjalizującego się w DeLoreanach – to właśnie ten kultowy model postanowił zbudować w nowym sezonie. Kupuje nadwozie pozbawione silnika i skrzyni biegów, a następnie wraz z kolegą wybiera się na przejażdżkę kompletnym egzemplarzem, by sprawdzić, jak naprawdę prowadzi się to legendarne auto. Gdy sprowadza swoje nadwozie do warsztatu, dokładnie je ogląda i zaczyna zastanawiać się, jaki silnik najlepiej sprawdzi się w jego projekcie.
Duda kontra Szafrański - seria 9. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki 9. serii programu “Duda kontra Szafrański” będą pojawiać się na antenie TVN Turbo w każdą niedzielę o 13:30.
Duda kontra Szafrański - seria 9. O programie
Grzegorz Duda i Przemek Szafrański ponownie staną naprzeciw siebie w motoryzacyjnym pojedynku, którego stawką jest uznanie widzów. Każdy z nich musi zbudować samochód mieszczący się w określonym budżecie, a następnie zmierzyć się z projektem rywala. Ostatecznie to publiczność – w głosowaniu na stronie tvnturbo.pl – zdecyduje, który z nich wypadł lepiej. To jeden z najbardziej lubianych programów w Turbo, a dziewiąty sezon zapowiada się równie emocjonująco, co poprzednie. Premiera w niedzielę 5 października o 13:30.
Zobacz także:
- Jakub Matulka mistrzem Polski! Triumf w RSMP zapewnił sobie przed ostatnią rundą
- Polska gra o driftingu i wyścigach
- Czy da się skonfigurować Skodę Fabię za ponad 1,5 mln zł?
Autor: MM