Na koniec trzeciej serii „Samochodu marzeń” zostawiliśmy auto, na którego widok z pewnością uśmiechnie się wielu – Fiat 125p to niekwestionowana legenda polskich dróg. Model, który trafił do naszego warsztatu cierpi przede wszystkim na problemy związane z blacharką oraz powłoką lakierniczą. Jeśli chodzi o części, możemy liczyć na sporą pomoc Piotra, właściciela tego Fiata – jest on pasjonatem klasycznej motoryzacji i dysponuje wieloma częściami do „dużego Fiata”.
"Samochód marzeń: kup i zrób" w niedzielę 9 czerwca o 10:15!
"Agromachina" w niedzielę 26 stycznia o 8:55
"MMAster" w sobotę 8 czerwca o 17:30
"Gadżet" w sobotę 8 czerwca o 12:40
"Strażacy" w czwartek 6 czerwca o 22:00
"De Lux" w środę 5 czerwca o 17:45
Oto, jakie rarytasy można znaleźć na brytyjskich szrotach – Tomek właśnie w takim miejscu natrafił na swoją Mazdę RX-7. Z zewnątrz auto nie prezentuje się najlepiej i oczywistym jest, że lakiernik będzie musiał się nim zająć, uszkodzony był także szyberdach oraz gumowy spojler, za to środek wygląda naprawdę dobrze. Zdecydowanie należało przyjrzeć się mechanice Mazdy – sprzęgło nie działa poprawnie, łożyska hałasują, do tego nie wiadomo, co czai się w silniku…
"Gadżet" w sobotę 1 czerwca o 12:40
"Polak potrafi" w niedzielę 2 czerwca o 18:30
"Samochód marzeń: kup i zrób" w niedzielę 2 czerwca o 10:15!
"Automaniak" w niedzielę 26 stycznia o 11:00
"MMAster" w sobotę 1 czerwca o 17:30
"Strażacy" w czwartek 30 maja o 20:25
"Królowie driftu" w czwartek 30 maja o 18:25
"De Lux" w środę 29 maja o 14:10
"Turbo Kamera" w poniedziałek 27 maja o 22:30
Dziennikarska załoga TVN Turbo jadąca Fordem Fiesta R2 wygrała klasę 6 w 59. Rajdzie Wisły, rozegranym w miniony weekend (24-26 maja) na terenie województwa śląskiego. Łukasz Byśkiniewicz i Maciej Wisławski pewnie zwyciężyli w klasyfikacji pierwszego etapu i kontrolowali sytuację podczas drugiego dnia rajdu. Dla reportera „Raportu Turbo” i producenta programu „Auto-Sport” był to debiut w tej imprezie w randze Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
Już na pierwszy rzut oka widać, że nie obędzie się bez sporych kosztów – wszak mamy do czynienia z jednym z najbardziej luksusowych i najdroższych samochodów z lat 90. Igor swojego Mercedesa SL500 otrzymał od dziadka – auto jak na swoje lata prezentuje się nad wyraz dobrze, ale do ideału nieco brakuje. Z dostępnością części nie powinno być problemu, gdyż można bez problemu zamówić je prosto od producenta, ale trzeba się liczyć z tym, że nie są to tanie rzeczy…
Adam przygotował dla widzów prawdziwą motoryzacyjna niespodziankę na koniec serii. Jarosław zgłosił się do nas, bo chce spełnić swoje marzenie z dzieciństwa i kupić muscle cara. Jarek lubi samochody masywne, usportowione i z charakterem. Na realizacje tego marzenia przeznacza kwotę 210 000 zł.