W M&M mechanicy zajmą się BMW E60 z 2,5-litrowym, benzynowym, sześciocylindrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Samochód szarpie, a silnik nie działa w prawidłowy sposób. Chłopaki przyjrzą się m.in. świecom i pokażą, jak samodzielnie sprawdzić kondycję wtryskiwaczy oraz jak odróżnić podróbki od oryginałów. Później zabiorą się za BMW 5 GT z padniętym zawieszeniem z tyłu. Naprawa okaże się łatwa dla mechaników, ale kosztowna dla klienta.
Darek z Hillford Garage przyjmie na kompleksową renowację prawie stuletniego Mercedesa cabrio w silnikiem Diesla – to pierwszy na świecie kabriolet z takim silnikiem! Daek podejmie próbę odpalenia silnika i pokaże różne patenty z dawnych lat. W międzyczasie w warsztacie pojawi się rzeczoznawca, który który ma ocenić i zdokumentować stan auta przed renowacja. Po otrzymaniu zielonego światła będzie można zacząć rozbiórkę Mercedesa.
Do EKG zostanie przyjęty Volkswagen Passat, który nie chce odpalać. Krzysiek szybko zdiagnozuje, że problem leży w sterowniku silnik, a następnie rozbierze ten element i spróbuje go naprawić. Następnie pojawi się Kuba, który poprosi Krzyśka o pomoc przy Audi A5, który wyświetla błąd ciśnienia oleju.