Prawdziwa historia realnego partnerstwa w branży automotive 

Źródło:
OTOMOTO

Już od ponad 20 lat platforma OTOMOTO rewolucjonizuje polską branżę motoryzacyjną. Wyrównuje asymetrię wiedzy pomiędzy sprzedającymi i kupującymi oraz pozwala skutecznie docierać do potencjalnych klientów swoim partnerom biznesowym. Od kilku lat nieodłączną częścią działalności platformy są minireportaże z serii "Prawdziwe historie". 1 lipca miała miejsce premiera najnowszej, biznesowej odsłony tej kampanii. Jej bohaterem jest Toyota & Lexus Dobrygowski, firma która została nagrodzona Tytanem 20-lecia w ramach tegorocznego konkursu TYTANI OTOMOTO. 

Autentyczni ludzie, prawdziwa współpraca 

Jeśli znamy poprzednie odsłony stworzonej przez OTOMOTO serii wiemy, że będzie to historia, w której emocje i miłość do motoryzacji gra​ją​ pierwsze skrzypce. Opowieść o Toyota & Lexus Dobrygowski nie jest zwykłą reklamą jakich mnóstwo oglądamy każdego dnia w telewizji czy internecie. To opowieść o sukcesie zbudowanym na pasji, zaufaniu i konsekwentnym rozwoju… W ścisłej współpracy z online’owym kanałem sprzedaży – OTOMOTO. To partnerstwo, na podstawie którego możemy zobaczyć, jak na przestrzeni dwóch dekad rewolucyjnie zmienił się polski rynek automotive i jak działalność w ekosystemie OTOMOTO pozwala efektywnie rozwijać się partnerom biznesowym platformy. 

Jak mówi w spocie kierownik sprzedaży w Toyota & Lexus Dobrygowski, Ireneusz Koziarz, odbiór nowego samochodu dla klienta jest zawsze wyjątkową okazją. I wydaje się być to kluczem do sukcesu na polskim rynku motoryzacyjnym: wsłuchiwanie się w potrzeby kierowców, spełnianie ich potrzeb oraz najwyższa jakość obsługi. W świecie online zaś tworzenie ogłoszeń pełnych informacji, wzbogaconych o zdjęcia czy wideo.  

Słuchać i rozumieć potrzeby 

Toyota & Lexus Dobrygowski to firma, która od samego początku stawia klienta i jego potrzeby na pierwszym miejscu. Nie jest to jednak hasło, a cała filozofia, która wpływa na codzienne działanie. Indywidualne podejście, transparentność oraz rzetelność doceniają klienci z całego kraju, którzy dzięki OTOMOTO mogą poznać i skorzystać z oferty dealera.  

To oczywiście nie wszystko. Od samego początku w Toyota & Lexus Dobrygowski stawiano na dodatkowy kanał sprzedaży jakim był internet. Był to strzał w dziesiątkę, bo jasno nakreślona wizja, innowacje i wykorzystanie technologii oraz najwyższa jakość obsługi są mieszanką, która przełożyła się na sukces jakim jest lojalność klientów. A ukoronowaniem tego sukcesu była nagroda Tytana 20-lecia na gali TYTANI OTOMOTO. 

Toyota & Lexus Dobrygowski
Tytan 20-lecia Toyota & Lexus Dobrygowski Źródło: Mat. prasowe

Więcej niż platforma sprzedażowa 

Oczywiście sukces ten nie byłby możliwy bez możliwości jakie daje swoim partnerom OTOMOTO. Dostęp do klientów z całej Polski jest oczywiście szczególnie ważny, ale to tylko jeden z aspektów sprzedaży online. Warto pamiętać, że OTOMOTO nie jest tylko stroną z ogłoszeniami – to w pełni kompleksowy, rozbudowany ekosystem, w którym możemy znaleźć rozbudowane narzędzia analityczne, dostęp do rynkowych danych czy eksperckie wsparcie. Tak jak w przypadku współpracy na linii klient – dealer, tak w przypadku współpracy pomiędzy OTOMOTO, a dealerami ważna jest wygoda, transparentność i wsłuchiwanie się w ich oczekiwania. 

W tej rzeczywistości, która przez 20 lat zmieniła się nie do poznania, doskonale odnajduje się Toyota & Lexus Dobrygowski. Narzędzia do skutecznego zarządzania ofertą, analiza zachowań klientów czy sprawne wdrażanie i dostosowywanie zmian w strategii sprzedaży pozwoliły stać się inspiracją dla innych w ramach "Prawdziwych historii". 

OTOMOTO| Prawdziwe Historie Zobacz, jak prowadzi biznes zwycięzca konkursu TYTANI OTOMOTO! Źródło: Youtube/ kanał OTOMOTO

Jak z jednej strony pozostać wiernym określonym wartościom, a z drugiej stać się liderem innowacji w niezwykle szybko zmieniającej się branży? Toyota & Lexus Dobrygowski pokazują, że w branży automotive można z powodzeniem łączyć te dwa podejścia. Partnerstwo z platformą OTOMOTO umożliwia dotarcie do tysięcy klientów i pokazuje, że konsekwencja, jakość i nowoczesne rozwiązania są kluczem do sukcesu.  

Kampania "Prawdziwe historie" jest z pewnością nie tylko podsumowaniem dotychczasowej współpracy, ale przede wszystkim zapowiedzią tego, że obie marki wspólnie będą nadal stawiać czoła oczekiwaniom kierowców i oferować to, co najlepsze. Czyli najwyższą jakość i obsługę oraz wyjątkowy produkt skrojony do indywidualnych potrzeb. 

Salon samochodowy
OTOMOTO Salon samochodowy Źródło: Mat. prasowe

Źródło: OTOMOTO

Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe

Pozostałe wiadomości