Adam i Tomek zmierzą się z naprawą Renault Megane. Właściciel samochodu skarży się na stukanie w prawym kole. Po jeździe próbnej okaże się, że usterce uległa końcówka drążka w kole, przez co mogło dojść do utraty kontroli nad pojazdem, a nawet odpadnięcia koła. Mechanicy zauważą również wycieki oleju na amortyzatorze, co oznacza konieczność jego wymiany.
Mirek wraz z Szymonem będą naprawiać Jeepa Grand Cherokee. Kiedy kierujący pojazdem gwałtownie dodał gazu podczas jazdy, samochód zaczął syczeć. Dźwięk ten dobiega z silnika. Okaże się, że uszkodzony jest rezonator powietrza. Oprócz tego urwany został także uchwyt mocujący rezonator, co oznacza, że cały układ dolotowy uległ rozszczelnieniu. Część, którą trzeba wymienić, nie jest dostępna w sklepie, a klient spieszy się na spotkanie – do przejechania ma jeszcze dwieście kilometrów.
Łukasz i Paweł dostaną wezwanie do uszkodzonego Volkswagena Polo. Samochód nie reaguje na gaz, a właścicielka pojazdu jedzie na nocny dyżur do szpitala w Niemczech. Mechanicy zauważą również problem z odpaleniem samochodu. Diagnoza za pomocą komputera wykaże aż pięć błędów. Największym problemem jest uszkodzona przepustnica, której wymiana okazuje się bardzo droga, a klientka nie jest przygotowana na taką kwotę.