Darek zwróci uwagę swojemu pracownikowi na popełnione przez niego błędy, a później na przykładzie starego Mercedesa SL pokaże, że nowe części nie zawsze muszą oznaczać dobre części. Następnie do warsztatu pod Kolbuszową przyjedzie rzeczoznawca, z którym Darek omówi kwestię dokumentacji renowacji Rolls-Royce’a Silver Shadow.
Krzysiek z EKG zajmie się Audi S5 z 2010 roku z silnikiem 3.0 TFSI. Samochód cierpi na wypadanie zapłonu przy pełnym obciążeniu, a problemu nie naprawiła naprawa wielu części. Krzysiek odkryje, że za usterkę odpowiadają zapchane katalizatory. Później wraz z pracownikiem wyjaśnią na przykładzie Volkswagena Arteona jak wygląda przegląd techniczny samochodu.
W M&M mechanicy będą pracować przy BMW serii 3 z nieprzyjemnie skrzypiącym zawieszeniem. Do warsztatu przyjedzie właściciel swoim Dodge’m Chargerem, w którym chłopaki wykonali generalny remont silnika – w nagrodę będą mogli nieco upalić opony w aucie szefa. Potem sprawdzą, czy stary, przeznaczony na wrak race Hyundai poradzi sobie z wyrwaniem pnia z ziemi.