W EKG Krzysiek zabierze się za Fiskera Karmę od “Zawodowych handlarzy”. W samochodzie kiedyś podłączono odwrotnie akumulator, co poskutkowało spięciem i spaleniem jednego z elementów, a w efekcie unieruchomieniem pojazdu. Krzysiek pokaże różne patenty na diagnozę takiego samochodu. W międzyczasie do warsztatu przyjedzie Michał ze swoim Corvette C4, które nie przeszło badania technicznego.
Darek pojedzie do znajomego, który ma pokaźną kolekcję amerykańskich samochodów i część z nich wymaga renowacji. Odbierze od niego Chryslera 300G, a przy okazji przygotuje grunt pod kolejne interesy. Po powrocie do warsztatu Darek na przykładzie Jaguara XK120 pokaże, która metoda ściągania lakieru – mechaniczna czy chemiczna – lepiej się sprawdza.
W M&M chłopaki zajmą się BMW F10 z dwulitrowym silnikiem, w którym zerwał się rozrząd. Konieczne okaże się rozebranie całego silnika, do wymiany jest również sprzęgło i koło dwumasowe. Łukasz pokaże, na co zwrócić uwagę po takiej awarii, jak sprawdzać szczelność zaworów i jak to potem wszystko złożyć do kupy. W międzyczasie do warsztatu trafi klient z trudnym do zdiagnozowania problemem. Auto to BMW 6, które cierpi na delikatne pukanie odczuwalne na kierownicy podczas stania w korku. Samochód był w wielu serwisach w Austrii i nikt nie był w stanie namierzyć źródła problemu.