Widoczna jest tendencja wzrostowa w oglądalności TVN Turbo - w porównaniu z analogicznym okresem rok temu udziały stacji wzrosły o 15,69% (grupa 4+) i 23,53% (grupa 16-49). Do tej pory najwyższym rezultatem w historii oglądalności kanału był wynik z kwietnia 2017, gdy udział wyniósł odpowiednio 0,96% (grupa 16-49) i 0,58% (grupa 4+).
Na te doskonałe wyniki TVN Turbo złożyło się świetne otwarcie nowych sezonów. Dobrze wystartowały produkcje takie jak: „Nowy gadżet”, „Wojny samochodowe” czy „Megatransporty”. Do listy hitów dołączyła nowość, dokumentalna seria „Ciężarówką przez Stany”. Bardzo dobrze poradził sobie także nasz inny debiutant - program „99 godzin”. Siłą TVN Turbo są autorskie pomysły na programy. Z sezonu na sezon widzowie wybierają je coraz chętniej. To to dla nas najlepsza wiadomość, bo świadczy to o tym, że nasza polityka programowa doskonale się sprawdza - powiedział szef TVN Turbo Przemysław Kwiatkowski.
Świetne wyniki oglądalności przyniosły autorskie formaty TVN Turbo - oprócz wspomnianych wyżej produkcji w top 10 najchętniej wybieranych znalazły się programy takie jak: „Absurdy drogowe”, „Wyburzacze”, „Uwaga! Pirat”, „Samochód marzeń: kup i zrób” oraz dokument „Bezwypadkowa okazja”.
TOP 10 EMISJI - WRZESIEŃ 2017
Znakomitymi wynikami może poszczycić się również profil TVN Turbo na Facebooku, będący platformą błyskawicznej i konkretnej wymiany opinii na temat oferty stacji. Fragment programu "Będzie pan zadowolony", w którym mechanik zasnął w czasie pracy zainteresował 310 tysięcy osób, a dwie zapowiedzi "101 napraw" Grzegorza Dudy uzyskały odpowiednio 374 tys. i 302 tys. zasięgu.
Emisja premierowych serii wciąż trwa - zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą TVN Turbo na jesień 2017!
Źródło: AGB Nielsen