Do tej pory najlepszym wynikiem TVN Turbo był udział na poziomie 0,92% w październiku 2016. Wynik z kwietnia 2017 oznacza wzrost o 21,79% w stosunku do zeszłego roku w grupie docelowej (0,78% w kwietniu 2016) oraz wzrost o 16,33% rok do roku w grupie ogólnej 4+ (0,50% w kwietniu 2016). Oznacza to, że w roku 2017 stacja TVN Turbo kontynuuje dobrą passę z roku 2016, w którym o 12,33% zwiększyła swój udział w grupie docelowej.
Rekordowy wynik 0,96% w grupie docelowej 16-49 to kontynuacja tendencji zapoczątkowanej przez rewelacyjny start tegorocznej wiosennej ramówki, która spotkała się z dużym zainteresowaniem widzów, co przełożyło się na udział 0,91% w marcu 2017.
Top 5 najchętniej oglądanych produkcji w grupie 16–49
Takie wyniki cieszą i pokazują, że kierunek, który obraliśmy w TVN Turbo jest dobry i przede wszystkim rozwojowy. Oferta programowa TVN Turbo to nasze własne produkcje, które tworzymy i wymyślamy sami od podstaw. Świetne wyniki oglądalności przyniosły nasze najmłodsze serie: „Megatransporty”, „Wojny samochodowe”, czy program, który debiutował w tym sezonie: „Zawodowi handlarze”. „Automaniak”, „Nowy gadżet” oraz "Raport Turbo" to już klasyki na naszej antenie i - jak to z klasykami bywa - nie tracą na popularności" – powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.
Top 5 najchętniej oglądanych produkcji w grupie 4+
Widzowie aktywnie uczestniczą w życiu stacji, licznie angażując się w treści zamieszczanie na profilu facebookowym TVN Turbo: zapowiedź programu "Wyburzacze" osiągnęła organiczny zasięg 424 tysięcy odbiorców, zwiastun "Rodaków w akcji" - 334 tysiące, a materiał zachęcający do obejrzenia "101 napraw"- 297 tysięcy.
Dziękujemy widzom za zainteresowanie naszymi produkcjami i przypominamy, że sezon premierowy w TVN Turbo trwa - serdecznie polecamy stronę www.tvnturbo.pl jako najpewniejsze źródło informacji o aktualnie nadawanych programach, premierach i terminach powtórek!
Źródło: Nielsen Audience Measurement/Wirtualne Media