Nowe, klasyczne, modyfikowane... Różne były samochody, które w programie stawały do wyścigu na dystansie 1/4 mili, czyli 402,3 metrów. Dzięki pomocy klubu SCS Szczecinek (tego samego, który mierzy zawodników w cyklu Grand Prix Polski) udało nam się dokładnie zmierzyć czas przejazdu każdego z nich na tym dystansie.
Najszybszym samochodem w 2. serii "Klasyki Patryka Mikiciuka" zostało Porsche 911 Turbo S (992), któremu wspomniany dystans udało się pokonać w czasie 10,359 sekund. Tuż za nim uplasowało się zmodyfikowane Audi R8 Performance, a najniższy stopień podium przypadł Porsche Taycan Turbo S.
"Klasyka Patryka Mikciuka", seria 2, wyniki wyścigów na 1/4 mili:
- Porsche 911 Turbo S (992) – 10,359 sek.
- Audi R8 Performance (tuning, biturbo) – 10,453 sek.
- Porsche Taycan Turbo S – 10,598 sek.
- Lamborghini Aventador SVJ Roadster – 10,767 sek.
- Nissan 350Z (tuning, 1000KM) – 10,779 sek.
- Porsche 911 Turbo S (991) – 10, 998 sek.
- Porsche Panamera Turbo S – 11,016 sek.
- Lamborghini Huracan Evo – 11,077 sek.
- Skoda Superb (tuning, 530 KM) – 11,311 sek.
- Chevrolet Corvette Z06 (tuning, 700 KM) – 11,335 sek.
- BMW M340i (tuning, 470 KM) – 11,762 sek.
- Audi RS4 – 12,113 sek.
- Chevrolet Camaro ZL1 – 12,160 sek.
- Mercedes GLE Coupe 63-S AMG – 12,125 sek.
- Mercedes A45 AMG S 4Matic+ - 12,181 sek.
- Opel Kadett GSi (tuning, 500 KM) – 12,237 sek.
- Hyundai i20 R5 – 12,341 sek.
- BMW M2 Competition – 12,790 sek.
- BMW M5 (E60) - 12,835 sek.
- Porsche Cayenne Coupe GTS – 12,952 sek.
- Ford Mustang GT – 13,109 sek.
- Ford Focus RS Mk III – 13,170 sek.
- Volvo S60 T8 Polestar Engineered – 13,254 sek.
- Mercedes CL 63 AMG – 13,291 sek.
- Toyota GR Yaris – 13,316 sek.
- Cupra Ateca – 13,417 sek.
- Mercedes GLE Coupe 53 AMG 4Matic+ - 13,443 sek.
- Replika Lamborghini Aventador – 13,605 sek.
- Honda Civic Type-R (FK8) – 14,156
- Porsche 911 Carrera 3.2 (1982) – 14,977 sek.
podziel się: