Jeździć, obserwować. Ryski na Bentleyu i lakierowanie Ferrari
Specjaliści z podwarszawskiego JCD Cars&Care zajmą się pracą przy Ferrari oraz Bentleyu. Oba auta wymagają poprawek lakierniczych. W pierwszym z wymienionych konieczne będzie zniwelowanie różnicy w barwie lakieru pomiędzy dwoma elementami – jeden z nich był lakierowany w innym warsztacie. W przypadku Bentleya problemem są niewielkie ryski, które (mimo młodego wieku auta) pojawiły się na tylnej części nadwozia.
Jeździć, obserwować. Kontrolka silnika w Cayenne
Krzysiek z EKG Autoserwis zajmie się Porsche Cayenne S e-hybrid, które do Wysogotowa przyjechało aż z Anglii. W aucie z jakiegoś powodu świeci się kontrolka silnika, co oczywiście nie odpowiada jego właścicielowi. Mechanik będzie miał do zrobienia prawdziwie detektywistyczną robotę i wykluczyć kilka ewentualności, zanim uda mu się dotrzeć do źródła problemu.
Jeździć, obserwować. Dlaczego problem z zawieszeniem rozładowuje akumulator?
W M&M Cars Łukasz zajmie się zagadkowym przypadkiem BMW X6. Właściciel ma problem, żeby rano dostać się do swojego samochodu – z jakiegoś powodu rozładowuje się w nim akumulator, i to pomimo wymiany na nowy. To nie koniec problemów – po kilku godzinach na postoju auto przechyla się na prawą stronę. Mechanik uzna, że te dwie przypadłości mają ze sobą związek, a naprawiając zawieszenie uda się uporać również z problemem akumulatora.
Jeździć, obserwować - seria 4. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 16:00. Powtórki obejrzycie we wtorki o 22:20 i w soboty o 18:30.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 4. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 4. sezonie odwiedzimy z kamerami dwa warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. W programie pokażemy też JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu.
Zobacz także:
- Mobilni mechanicy. Koło w Colcie, skrzynia automatyczna w klasie C, silnik w A6
- Zawodowi handlarze. 911, C3 i uszkodzony kamper
- Duda kontra Szafrański. Jakie silniki do Tarpana i Warszawy?
Autor: MM