KONTAKT Z REDAKCJĄ: turbokamera@tvn.pl
Jak skutecznie poradzić sobie z nierzetelnym warsztatem samochodowym lub sprzedawcą, który wcisnął nam zepsute urządzenie? Jak twardo walczyć o swoje prawa i nie dać się zwieść obietnicom bez pokrycia? Odpowiedzi znajdziecie w naszym programie.
"Turbo Kamera" to magazyn interwencyjny, w którym reporterzy TVN Turbo nie tylko ujawniają oszustwa rynku motoryzacyjnego, nieuczciwość sprzedających i ubezpieczycieli, ale przede wszystkim pomagają poszkodowanym dochodzić swoich praw. Kupiłeś nowy samochód i okazało się, że on wcale nie jest nowy i bezwypadkowy? Lakiernik fatalnie pomalował Twoje auto, a ubezpieczyciel nie chce wypłacić należnego odszkodowania? A może mechanik zamiast naprawić samochód, po prostu go zepsuł? To tylko niektóre ze spraw, z którymi reporterzy programu spotykają się na co dzień… „Turbo Kamera” to program dla widzów i o widzach. To właśnie oni go tworzą - mogą zgłaszać sprawy, w których zostali pokrzywdzeni i zawsze liczyć na dogłębne zbadanie każdego przypadku oraz interwencję naszej ekipy. Juliusz Kaszyński wraz z zespołem "Turbo Kamery" dotrze na miejsce zdarzenia i razem z poszkodowanym bohaterem programu postara się wyjaśnić sprawę twarzą w twarz. W programie pokażemy, jak powinna wyglądać należycie i fachowo wykonana usługa. Poradzimy się też prawnika, jak zachować się w podobnych przypadkach. Dla dziennikarzy „Turbo Kamery” nie ma tematów trudnych, czy niewygodnych. Nieważne jest, jak wielki koncern stoi za daną sprawą. Najważniejsze, aby nie czuł się bezkarny. Nie masz do kogo zwrócić się o pomoc? Czujesz wściekłość, bezsilność i żal w związku z motoryzacyjnym problemem? Powiedz nam o tym – „Turbo Kamera” zarejestruje i pokaże światu każdy przekręt i każdą nieuczciwość motoryzacyjną.
Swoje sprawy zgłaszajcie pod adresem turbokamera@tvn.pl
Seria 12 - lista odcinków:
Odcinek 1: Egzaminy do poprawki?
Odcinek 2: Obietnice bez pokrycia
Odcinek 3: Fałszywi taksówkarze
Odcinek 4: Immunitety do likwidacji?
Odcinek 5: Kombinatorzy przyłapani
Odcinek 6: Klient klientowi nierówny?
Odcinek 8: Zabrakło dobrej woli
Odcinek 9: Gehenna zamiast ferii
Odcinek 10: A niech to piorun trzaśnie!
Odcinek 11: Bezwypadkowość niejedno ma imię...