K2 - kierowców dwóch

Nowy sezon, nowe eksperymenty! Tomasz Kuchar i Kuba Bielak kontynuują sprawdzanie szalonych, problematycznych i interesujących kwestii związanych z samochodami i ich prowadzeniem. Nie zabraknie widowiskowych testów, czy sytuacji, które choć na pierwszy rzut oka wydawać się mogą ekstremalne, to mogą przydarzyć się na drodze.
„K2 – kierowców dwóch” to zwariowane testy z bezpieczeństwem w roli głównej. Nasi prowadzący tym razem spróbują poszukać odpowiedzi na pytania: jak liczba pasażerów wpływa na spalanie? Jaki wpływ na jazdę ma odpowiednie wyważenie kół? Czy opona bieżnikowana faktycznie ustępuje właściwościami nowej? Jak najlepiej przewozić bagaże? Kiedy bardziej sprawdza się automat, a kiedy skrzynia manualna? Czy warto ufać nowoczesnym systemom pomagającym kierowcom?
K2 - kierowców dwóch - seria 3
Odcinek 1: Kierowca już niepotrzebny?
Odcinek 2: Ogromna siła poduszki powietrznej!
Odcinek 3: Manual czy automat?
Odcinek 4: Niewyspani, głodni, nieuważni
Odcinek 5: Spadają liście... i rowery!
Odcinek 6: Wiatr, upał i zmiana perspektywy
Komentarze (4)
wypadałoby aby pan Bielak (prezenter motoryzacyjny z 30 letnim stażem) nauczył się mówić "lamborgini" a nie "lambordżini". To troche wiocha jednak 16 roków po millenium jeszcze tak mówić
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Bez obrazy ale zmięcie P.Bielaka na kogoś innego bo jak widzę tego pana to mam dość i od razu zmiana kanału.
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Witam. Mam propozycję testu-coraz więcej dostępnych jest na rynku opon bieżnikowanych (głównie zimowych). Czy bylibyście w stanie przeprowadzić jakieś testy w odniesieniu do opon budżetowych? W zasadzie nigdzie nie można się dokopać do jakichkolwiek miarodajnych wyników takich regenerowanych opon-są tylko indywidualne wrażenia z jazdy... rozwiń
- 1Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Witam,
Czy sprawdzilibyście drogę hamowania na asfalcie oraz asfalcie zakończonym progiem zwalniającym. Chodzi o to, czy próg zwalniający umieszczony bezpośrednio przed przejściem dla pieszych nie powodu zagrożenia poprzez wydłużenie drogi hamowania.
Z góry dziękuję :)
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie