Co dzieje się za zamkniętymi drzwiami warsztatów samochodowych? Wymiana sprawnych elementów, uszkodzenie działających mechanizmów, doliczanie do rachunku części, które nie zostały wymienione. Zadowolony będzie zapewne tylko „fachowiec”. Ale na krótko, bo my tego tak nie zostawimy. Pokażemy cały precedens i go skomentujemy.
Widzowie będą świadkami całego procesu naprawy – od oddania auta w ręce mechaników, przez samą diagnozę i naprawę, aż po odbiór samochodu przez właściciela. Głównym bohaterem każdego odcinka jest samochód, w którym wystąpiły niegroźne, acz uciążliwe awarie. Ich przyczynę i sposób naprawy wyjaśnia prowadzący – Krzysztof Woroniecki – mechanik samochodowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. To on oceni również, czy praca wykonana przez mechaników była rzetelna, a kwota, jakiej zażądali za swoje usługi – uczciwa. Przekonamy się także, kto najczęściej pada ofiarą nieuczciwych fachowców – młoda studentka bez doświadczenia motoryzacyjnego, „wszystkowiedzący” domorosły fachowiec, a może obcokrajowiec w nagłej potrzebie? Dowiemy się również, które modele samochodów są przez mechaników lubiane i cenione, a które przeklinają najbardziej.
Seria 2 - lista odcinków:
Odcinek 1: A pier... jej cenę, k... - kosztowne Audi A3
Odcinek 2: Świst spod maski Corolli
Odcinek 3: Elektryka szwankuje w Renault
Odcinek 5: Lewarek lata, skrzynia się dławi...
Odcinek 6: Padnięta klima w Vectrze
Odcinek 7: Nie opuścisz szyby w BMW
Odcinek 8: Silnik pracuje na trzech cylindrach
Odcinek 9: Świece i przewody do wymiany w Punto
Odcinek 10: Brak mocy i nierówna praca turbiny w A4
Odcinek 11: Łamigłówka elektryczna w Citroenie C5
Odcinek 12: Ford Fusion się grzeje