FSO POLONEZ
rok produkcji: 1986; przebieg: 36 161; silnik: 1.5; moc: 75 KM; rodzaj paliwa: Benzyna; skrzynia biegów: manualna ; maksymalny moment obrotowy: 105 Nm przy 2800 obr/min; średnie spalanie: 9,7 l / 100 km; pojemność bagażnika: 300 l ; cena wyjściowa: 25 000 zł brutto
Polonez byłprodukowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych na warszawskim Żeraniu aż przez 24 lata począwszy od 1978 roku. Model ten zastąpił słynnego Fiata 125p, który jeszcze przez pewien czas, bo do roku 1991, produkowany był równolegle. Wiele elementów konstrukcyjnych Polonez odziedziczył po starszym bracie, jednak nowością było m.in. pięciodrzwiowe nadwozie. Przez cały okres produkcji, na ulice wyjechało ponad 1 mln egzemplarzy.
VOLVO 142
rok produkcji: 1969; przebieg: 285 007 ; silnik: 2.0; moc: 82 KM; rodzaj paliwa: Benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: Nm przy obr/min; średnie spalanie: nieznane; pojemność bagażnika: nieznanan; cena wyjściowa: 25 000 zł brutto
Volvo 140 produkowane było przez 8 lat, od 1966 do 1974 roku. Volvo 142 zaczęto produkować rok później. Seria ta zapoczątkowała zupełnie nowy system nazewnictwa swoich modeli. Pierwsza cyfra oznaczała serię, druga świadczyła o liczbie cylindrów, zaś trzecia o liczbie drzwi. Przełomem była karoseria, która otrzymała kontrolowane strefy zgniotu jak i wzmocnienia chroniące pasażerów podczas dachowania.
FIAT 125p
rok produkcji: 1977; przebieg: 41 590 km; silnik: 1.3; moc: 65 KM; rodzaj paliwa: Benzyna; skrzynia biegów: Manualna ; maksymalny moment obrotowy: 103 Nm przy 3200 obr/min; średnie spalanie: 9,6 l / 100 km; pojemność bagażnika: 360 l; cena wyjściowa: 16 900 zł brutto
Fiat 125p wszedł do produkcji, na podstawie licencji włoskiej firmy FIAT, w 1967 roku jako następca Warszawy 223/224. W 1983 roku po tym jak licencja wygasła zaczęto używać nazwy FSO 125p. Na początku samochód dostępny był w 2 wersjach silnikowych o pojemności 1.3 i 1.5l, później montowano również silniki z Polonezów. Fiat 125p występował w kilku wersjach nadwozia, oprócz sedana były to m.in. kombi i pick-up. Łącznie, przez 24 lata, wyprodukowano 1 445 699 egzemplarzy, z czego 874 966 trafiło na eksport.
Syrena 105 L
rok produkcji: 1982; przebieg: 46 544 km; silnik: 0,8 ; moc: 40 KM; rodzaj paliwa: Dwusuw ; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 61 Nm przy 2800 obr/min; średnie spalanie: 9,6 l / 100 km; pojemność bagażnika: nieznana ; cena wyjściowa: 25 000 zł brutto
Syrena produkowana była przez 26 lat, od 1957 - 1972 roku na warszawskim Żeraniu, a od 1972 - 1983 roku przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej. Pierwsza Syrena 105 zjechała z linii produkcyjnej FSO w 1972 roku. Po przeniesieniu całej produkcji do fabryki w Bielsku na klapie bagażnika zmienił się tylko znaczek, z FSO na FSM. Syrena 105 Lux wyjechała na ulice w 1975 roku, elementami, które wyróżniały ją od klasycznej Syreny 105 były m.in. lewarek zmiany biegów w podłodze między siedzeniami oraz możliwość regulacji oparcia foteli. Łącznie wyprodukowano ponad 500 000 egzemplarzy Syreny.