Renault Megane GTrok produkcji: 2016; przebieg: 5 900 km; silnik: 1.6; moc: 205 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: automat; maksymalny moment obrotowy: 280 Nm przy 2400 obr/min; średnie spalanie: 6,0 l / 100 km; pojemność bagażnika: 434 l; cena wyjściowa: 99 900 złotychModel należy do segmentu C i produkowany jest od 1995 roku. Megane jest następcą udanego modelu Renault 19 i podobnie jak on, jest jednym z najpopularniejszych francuskich aut. Nazwa Megane pochodzi od prototypu francuskiej marki zaprezentowanego w roku 1988. Dotychczas powstały cztery generacje modelu, najnowsza zjawiła się pod koniec 2015 roku na targach samochodowych we Frankfurcie. Zaskoczył zupełnie nową, bardzo wyrazistą stylizacją, podobnie jak wcześniej Clio. Renault Megane to przede wszystkim zupełnie zmieniony wygląd. Trzeba przyznać, że Laurens van den Acker - obecny projektant Renault, wcześniej pracujący m.in. dla Mazdy - wykonał kawał dobrej roboty.
Mercedes klasa C (W204) rok produkcji: 2013; przebieg: 56 857 km; silnik: 2.2; moc: 170 KM; rodzaj paliwa: diesel; skrzynia biegów: automat; maksymalny moment obrotowy: 400 Nm przy 1400 - 2800 obr/min; średnie spalanie: 5,3 l / 100 km; pojemność bagażnika: 475 l; cena wyjściowa: 87 900 złotychTrzecia generacja Mercedesa Klasy C (W204) została zaprezentowana w 2007 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Designem auta zajął się Karl Heinz Bauer, który przy jego projektowaniu inspirował się Mercedesem Klasy S i CLS-em. W porównaniu do poprzednika auto jest większe i sprawia wrażenie bardziej masywnego. Nadwozie zostało wydłużone o 55 mm i poszerzone o 40 mm, Rozstaw osi urósł o 45 mm. Mercedes rozstał się także z niezbyt udanym zabiegiem stylistycznym, polegającym na wprowadzeniu w poprzedniej generacji okrągłych przednich świateł, nazywanych przez kierowców okularami. Dzięki temu model W204 prezentuje się znacznie bardziej elegancko. W 2010 roku auto przeszło lifting, który objął przede wszystkim przednie i tylne światła. Zmieniono także kształt zderzaków oraz maskę, która od tej pory była wykonywana z aluminium. Ten zabieg miał na celu m.in. obniżenie masy elementu, a także auta, przy jednoczesnym zwiększeniu odporności na korozję.
Volkswagen CC rok produkcji: 2014; przebieg: 89 700 km; silnik: 2.0; moc: 210 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: automat; maksymalny moment obrotowy: 280 Nm przy 1700 - 5000 obr/min; średnie spalanie: 7,3 l / 100 km; pojemność bagażnika: 532 l; cena wyjściowa: 97 900 złotychSamochód został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit na początku 2008 roku. Pojazd został zbudowany jako bardziej luksusowa a zarazem sportowa wersja Passata B6. Jest większy od swojego pierwowzoru i rozmiarowo plasuje się pomiędzy Passatem i flagowym modelem Phaeton. W listopadzie 2011 roku podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles zaprezentowana została wersja po face liftingu. Zmienione zostały m.in. przednie reflektory, które wyposażono w światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, atrapa chłodnicy oraz światła przeciwmgłowe z chromowaną obwódką. Z tyłu pojazd otrzymał nowe lampy wykonane z diod LED oraz przeprojektowany zderzak. Przy okazji dodane zostały elektroniczne systemy bezpieczeństwa, m.in. system monitorujący poziom zmęczenia kierowcy, system dynamicznego oświetlenia, asystenta pasa ruchu oraz system rozpoznawania znaków drogowych. Podczas tej premiery oficjalnie zmieniono nazwę modelu, z VW Passat CC na VW CC. Pod koniec 2016 roku pojazd został wycofany z produkcji. Skrót CC oznacza Comfort Coupe, w rzeczywistości CC należy do rodziny fastbacków.
Mazda 6 rok produkcji: 2013; przebieg: 97 000 km; silnik: 2.5; moc: 192 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: automat; maksymalny moment obrotowy: 256 Nm przy 3250 obr/min; średnie spalanie: 6,3 l / 100 km; pojemność bagażnika: 483 l; cena wyjściowa: 88 900 złotychMazda6 III generacji zadebiutowała na salonie paryskim w 2012 roku, samochód pojawił się w polskich salonach w pierwszej połowie 2013 roku. Z poprzednikiem łączy go jedynie nazwa. Auto zbudowano od podstaw w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową (powiększeniu uległ m.in rozstaw osi). Nowe Mazdy są projektowane w myśl zasad filozofii Kodo. Zakłada ona łączenie ostrych kształtów z miękkimi liniami, które mają być inspirowane formami spotykanymi w przyrodzie. Nadwozie zostało pozbawione zbędnych wypukłości czy przetłoczeń blachy, zarys auta kształtują jego podstawowe linie i właśnie dlatego wygląda ono tak zgrabnie i prosto zarazem.