Adam zaproponował naszej bohaterce trzy samochody: Mitsubishi Outlander, Mazdę CX-5 oraz Nissan Qashqai.
Mitsubishi Outlander: pojemność silnika 2.2 D, 150 KM, auto fabrycznie nowe, cena 128.990 zł, prędkość 0 - 100 – 9,7 sek., prędkość maksymalna 200 km/h, średnie spalanie: 5,5 l /100 km.
Outlander trzeciej generacji debiutował w zeszłym roku, ale wciąż jeszcze nie opatrzył się na rodzimych drogach. Nasz egzemplarz to limitowana wersja Fisher, do której polski importer dołącza narty. Oprócz nich w aucie montowana jest także specjalna skórzana tapicerka z logo producenta nart. Pod maską auta znajdziemy wysokoprężny motor o mocy 150 koni, ciekawe, czy spodoba się on naszej bohaterce?
Wyposażenie: dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, kamera cofania, system dostępu bezkluczykowego, system audio firmy Rockford Fosgate, zestaw głośnomówiący Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, reflektory ksenonowe, elektrycznie sterowane, składane i podgrzewane boczne lusterka w kolorze nadwozia oraz systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, wspomagania hamowania, ostrzegania o nagłym hamowaniu, wspomagania ruszania pod górę, ABS i komplet 7 poduszek bezpieczeństwa, narty Fischer RC4 Worldcup SC Pro z wiązaniami.
Mazda CX-5: pojemność silnika 2.2 D, 150 KM, fabrycznie nowy, cena 128.500 zł, prędkość 0 - 100 – 9,4 sek., prędkość maksymalna 197 km/h, średnie spalanie: 5,2 l /100km.
SUV średniej wielkości Mazdy ma nie tylko wspaniały wygląd zewnętrzny, ale także całkiem przyzwoite własności jezdne. Auto przekonuje także do siebie wysokoprężnym silnikiem, nawet jeśli do deklaracji producenta w kwestii spalania ciężko się zbliżyć. CX-5 to bardzo popularne w Polsce auto, jeżeli jesteście ciekawi, co w nim widzimy, serdecznie zapraszamy na jazdy z naszą bohaterką i prowadzącym.
Wyposażenie: układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu, kurtyny powietrzne, przednie i boczne poduszki powietrzne, system monitorowania ciśnienia w ogumieniu, ABS z układem elektronicznego rozdziału sił hamowania EBD oraz układem awaryjnego hamowania EBA, układ dynamicznej kontroli stabilności toru jazdy DSC z elektronicznym układem kontroli trakcji TCS, klimatyzacja manualna
Nissan Qashqai: pojemność silnika 1.6 D, 130 KM, fabrycznie nowy, cena 121.700 zł, prędkość 0 - 100 – 10,9 s., prędkość maksymalna 190 km/h, średnie spalanie: 4,9 l /100km.
Jednak z najbardziej oczekiwanych tegorocznych nowości - Nissan Qashqai drugiej generacji to auto świetnie wyposażone i bardzo komfortowo zestrojone. Po raz pierwszy w Zakupie Kontrolowanym i z pewnością nie po raz ostatni. Nasza wersja to bardzo dobrze wyposażona odmiana Tekna, w której znajdziemy sporo systemów nie montowanych do tej pory w autach tego segmentu.
Wyposażenie: system aktywnej kontroli ruchów nadwozia, system kontroli toru jazdy, system rozpoznawania znaków drogowych, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe, 6 poduszek powietrznych, LED-owe reflektory, aluminiowe felgi, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja itp.
Niespodzianką Marcina okazało się Audi Q3: pojemność silnika 2.0 D, 140 KM, fabrycznie nowe, cena 138.700 zł, prędkość 0 - 100 – około 9,9 sek., prędkość maksymalna ponad 212 km/h, średnie spalanie: 6,0 l /100 km.
Audi gra teoretycznie w nieco mniejszym segmencie, ale podstawowe pytanie, czy naszej bohaterce potrzebne jest większe auto, pozostaje aktualne. Q3 to zdecydowanie pojazd segmentu premium do tego oferujące bardzo dobre właściwości jezdne.
Wyposażenie: advanced key, kluczyk komfortowy, manualna klimatyzacja, 6 poduszek powietrznych, napęd 4x4, ABS, ASR oraz ESP, asystent podjazdu, system Start-Stop, radio, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby i lusterka.