BMW E28 należące do Zygmunta do drugie podejście do bawarskiej marki w historii naszego programu – czy tym razem obędzie się bez problemów, które mieliśmy z czarną E30? Auto pozostaje w rękach Zygmunta od 2004 roku, kiedy to osobiście kupił je w Niemczech od pierwszego właściciela, więc zna swoje auto doskonale. Lista rzeczy, którymi Adam musiał się zająć, była jednak dość długa. Co dolegało bawarskiej limuzynie?
Naprawa foteli
300,00 zł
Renowacja felg
550,00 zł
Lakierowanie maski
430,00 zł
Detaling nadwozia
615,00 zł
Akumulator
319,00 zł
Amortyzatory tylne
703,20 zł
Amortyzatory przednie
730,78 zł
Odbój amortyzatora przedniego
77,32 zł
Reperaturki zacisków hamulcowych
136,85 zł
Klocki hamulcowe tylne
113,73 zł
Klocki hamulcowe przednie
176,90 zł
Tarcze hamulcowe przednie
722,04 zł
Tarcze hamulcowe tylne
597,92 zł
Szczęki hamulca ręcznego
108,95 zł
Linki hamulca ręcznego
94,90 zł
Filtr powietrza
66,11 zł
Poduszki amortyzatorów przednich
226,78 zł
Filtr oleju
32,04 zł
Przewody hamulcowe
162,34 zł
Łączniki stabilizatora przód
113,10 zł
Sprężyny zawieszenia tylnego
329,14 zł
Brok silnika
73,67 zł
Uszczelka pokrywy zaworów
103,23 zł
Pozostałe uszczelki
42,80 zł
Uszczelniacz wału korbowego
76,33 zł
Paski klinowe
45,12 zł
Wieszaki układu wydechowego
42,18 zł
Zamek
174,03 zł
Emblemat BMW
108,81 zł
Przewód powietrzny
60,00 zł
Kolanko gumowe
80,00 zł
Materiały eksploatacyjne
100,00 zł
Pozostałe części
312,29 zł
Suma
7 824,56zł