Audi 80 Competition Quattro - kosztorys napraw

To auto na pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżnia spośród masy „osiemdziesiątek”, które jeżdżą po polskich drogach. Wprawne oko zauważy jednak, że mamy do czynienia z niezwykle rzadką odmianą Competition – wyprodukowano jedynie 2500 egzemplarzy! Pod maską znajdziemy dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 140 koni mechanicznych, Audi jest także wyposażone w napęd na 4 koła. Co zatem dolega tej osiemdziesiątce?

Pierwsze mankamenty dało się zauważyć już na pierwszy rzut oka – do naprawy ewidentnie kwalifikowały się zderzaki, mechanicznie auto także było dalekie od ideału. Zregenerowana została głowica oraz maglownica – łącznie kosztowało to ponad 1500 zł. Oczywiście swoje zarobił też lakiernik, ponieważ samochód wręcz domagał się jego interwencji. Zdemontowała została instalacja LPG, która nie dość, że sprawiała problemy, to jeszcze kompletnie nie pasowała do charakteru wersji Competition. Przy okazji wymieniony został także rozrząd, udało się też przeprowadzić naprawę tapicerską fotela kierowcy. Po polakierowaniu unikatowych zderzaków Audi 80 Competition stało się prawdziwym „samochodem marzeń”!
Koszty napraw:

Naprawa foteli

584,25 zł

Naprawa blacharska i lakiernicza

2300,00 zł

Regeneracja głowicy

800

,00

Regeneracja maglownicy

750

,00

Rozrząd kompletny (pasek, rolka napinająca, pompa wody)

381,07 zł

Zestaw uszczelek pokrywy zaworów

44,47 zł

Uszczelka kolektora wydechowego

49,80 zł

Uszczelka kolektora ssącego

9,04 zł

Uszczelka głowicy cylindrów

131,66 zł

Śruby głowicy cylindrów

90,50 zł

Tuleje wahaczy przednich

114

,00

Końcówki drążków kierowniczych

60

,00

Filtr powietrza

18,41 zł

Filtr oleju

23,79 zł

Świece zapłonowe

87,20 zł

Przewody wysokiego napięcia

385,36 zł

Moduł zapłonowy

103,75 zł

Naprawa alternatora

390

,00

Pozostałe części

332,91 zł

Materiały eksploatacyjne

100

,00

Suma

6 756,21 zł