TVN Turbo może pochwalić się największym na rynku doświadczeniem i długą historią emisji programów motoryzacyjnych i tych skierowanych do męskiej widowni. Cieszymy się, że widzowie naszego kanału chętnie sięgają po nasze propozycje programowe, zarówno te kultowe, które od kilku już lat obecne są na antenie, jak i te, które zaprezentowaliśmy po raz pierwszy tej jesieni – mówi Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.
Hitami jesiennej ramówki były programy, które od wielu już sezonów cieszą się niesłabnącą sympatią jak kultowe produkcje stacji „Samochód marzeń: kup i zrób”, „Automaniak”, "Legendy PRL" czy nadawane od kilku sezonów rozgrywki Ligi Europy. Widzowie polubili też premierowe odcinki drugiej serii „Emila łowcy fotoradarów”.
Wśród nowych propozycji największą popularnością cieszą się „Absurdy drogowe” oraz „Gwiazdy czterech kółek” - programy, których premierowe odcinki będą emitowane do końca grudnia.
Wyniki na podstawie danych Nielsen Audience Measurement