Wzrost oglądalności okazał się możliwy dzięki dobremu rozpoczęciu roku oraz znakomicie przyjętej przez widownię kanału ramówce wiosennej. Marzec 2018 przyniósł oglądalność 0,63% w 4+ i 1,09% w 16-49, kwiecień - odpowiednio 0,64% i 1,15% (aktualny rekord), a maj - 0,62% i 1,12%.
Warto podkreślić sukces wszystkich czterech polskich wiosennych nowości - premierowe emisje "Pomocy drogowej 24h" oglądało średnio 155 tys. widzów , "Ratujemy klasyki" - 142 tys., "Portu" - 129 tys., zaś "Zakładu karnego" - 102 tys. (dane dla grupy 4+).
W 2018 r. TVN Turbo kontynuuje konsekwentnie realizowaną politykę programową, która w roku 2017 zaowocowała wzrostami udziałów stacji w rynku - o 5,88% w grupie 4+ (z 0,51% w 2016 do 0,54%) oraz o 14,63% w kluczowej grupie docelowej 16-49 (z 0,82% w 2016 do 0,94%).
Aktualnie trwają intensywne prace nad nową ramówką TVN Turbo - pierwsze premiery wystartują już w sierpniu. Zachęcamy do śledzenia strony www.tvnturbo.pl - niebawem będziemy szczegółowo informować o ofercie na jesień 2018: polskich premierach, kontynuacjach i propozycjach zagranicznych!
Źródło: AGB Nielsen