Od 1 stycznia 2014 kanał TVN Turbo zdobył już ponad sto tysięcy nowych fanów, notując średni miesięczny wzrost organicznych polubień o 12,75%. Dynamikę wzrostu najlepiej obrazuje fakt, że liczbę polubień z całego roku 2013 profil TVN Turbo osiągnął w niecałe trzy pierwsze miesiące roku 2014. Najbardziej angażujące posty kanału trafiają do ponad 240 tysięcy osób, a ich viralowy potencjał i liczne udostępnienia znacząco podnoszą świadomość marki TVN Turbo w Internecie. Kluczem do sukcesu fanpage’a prowadzonego wewnętrznie przez redakcję jest dogłębna znajomość grupy docelowej oraz staranny dobór treści wpisujących się w spójną koncepcję filozofii męskiej telewizji.
W imieniu całej redakcji TVN Turbo dziękuję wszystkim fanom stacji za to, że są z nami – powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef stacji TVN Turbo - Komunikacja z naszymi widzami jest dla nas niezwykle ważna. Staramy się aby profil informował nie tylko o nowościach, ale dostarczał także ciekawostek ze świata branży motoryzacyjnej. Liczne komentarze internautów na fanpage’u TVN Turbo dają nam wiele satysfakcji i pomagają w stworzeniu takiej oferty programowej, która sprosta oczekiwaniom widzów.
Zapraszamy do polubienia i śledzenia profilu: www.facebook.com/tvnturbo