W Rajdzie Polski wśród 102 załóg znaleźli się Łukasz Byśkiniewicz i Zbigniew Cieślar, którzywystartują Fordem Fiesta Rally3. Reprezentanci TVN TURBO RALLY TEAMu po wygranej w RajdzieŻmudzi na Litwie są liderami w swojej klasie 3. Załoga oprócz zgłoszenia się w MistrzostwachPolski awizowała się do ścigania w klasyfikacji Mistrzostw Europy. Byśkiniewicz i Cieślarpodkreślają, że do najważniejszego rajdu w sezonie podchodzą z wielką koncentracją i pokorą. WRajdzie Polski, którego długość odcinków specjalnych przekracza 200 km, jest do zdobyciepodwójna liczba punktów, co sprawia, że stawka jest wyjątkowo wysoka.
Łukasz Byśkiniewicz:
Śmiało mogę stwierdzić, że Orlen 77. Rajd Polski to rajd roku i to nie tylko w naszym kraju. Na liściezgłoszeń mamy ponad 100 załóg. Wśród nich fantastyczne nazwiska znane z Mistrzostw Świata WRC,z Mistrzostw Europy ERC. Zapowiada się genialne widowisko godne rozpoczęcia RajdowychMistrzostw Europy. Rajd Polski oprócz rangi polskiego czempionatu otwiera sezon FIA ERC- stąd takrekordowa frekwencja. Automobilklub Polski z okazji 100-lecia Rajdu Polski przygotowałniespodziankę i ostatni odcinek specjalny odbędzie się w Warszawie na ukochanej ulicy Karowej.Zawsze marzyłem, aby pojechać na czas na Pani Karowej latem. Aby to zrealizować najpierw trzebabezbłędnie przejechać 200 kilometrów szybkich i skomplikowanych mazurskich odcinkówspecjalnych zahaczając po drodze do Warszawy odcinek pod Przasnyszem. Cały rajd ma przeszło 800kilometrów. To oznacza, że w samochodzie rajdowym spędzimy wiele godzin. Jako liderzy w klasie 3chcemy pojechać mądrze, ale i szybko, ponieważ wiemy, że nasi konkurenci będą bardzo groźni. Naszstart w Rajdzie Polski wspierają: Auto Partner, MaXgear, Blachy Pruszyński, Kratki, NOVOL, TEKOMTechnologia, Siren7, Michelin Motorsport Polska, APR Motorsport, a za wsparcie medialne dziękujęszefostwu macierzystej TVN TURBO.
Zbigniew Cieślar:
Dawno nie jechaliśmy tak długiego rajdu jaki nas czeka w ten weekend. Na pewno Rajd Polskibędzie bardzo wymagający dla ludzkich organizmów oraz dla sprzętu. Bardzo ważna będzie strategia,aby pojechać szybko, ale być na mecie podwójnie punktowanego rajdu. To dla mnie już 11 RajdPolski. Spodziewam się, że będzie dużo się działo. Startuje bardzo dużo najmocniejszychsamochodów Rally2 i droga może być mocno zniszczona, co nie zmienia faktu, że czeka naswszystkich wielkie rajdowe święto z finałem na najbardziej znanej w Polsce rajdowej ulicy, czyliKarowej. Trzymajcie za nas kciuki, ponieważ chcemy powalczyć o najwyższe miejsce w naszej klasie.Dziękuję naszym Partnerom za ten wspaniały rajd.