Rage to kilkudniowe wydarzenie, organizowane raz do roku. Biorą w nim udział dwuosobowe załogi, które jadą własnymi samochodami przez Polskę według wyznaczonych przez organizatora ogólnych wytycznych takich jak: kierunek podróży, punkty kontrolne z zadaniami, czy meta dnia (miejsce noclegu i relaksu). Jednak uczestnicy mogą sami zadecydować ile punktów kontrolnych i w jakiej kolejności będą odwiedzać, do nich należy także wybór trasy oraz czas przejazdu do mety dnia.Skoro mężczyźni, to musi być i rywalizacja. Celem uczestników jest odnalezienie punktówkontrolnych i zdobycie na nich możliwie największej ilość punktów. Na każdym punkcie kontrolnym czekają zadania pozornie nie do wykonania. Każde zadanie jest inne i wymaga innych umiejętności. Uczestnicy m.in. pod okiem profesjonalistów testują auta na torze, czy maszyny latające, uczą się jazdy na łyżwach figurowych w parach, albo pokonują na rowerze slalom w alkogoglach. Tam, gdzie to możliwe i bezpieczne, zadania rozgrywane są w przestrzeniach publicznych i tym samym stanowią ciekawą atrakcję dla mieszkańców miejscowości, w których są zorganizowane.Każdy dzień Rage kończy się uroczystym przejazdem przez metę dnia oraz relaksem w luksusowym hotelu.
Pomysłodawcą i organizatorem eventu Rage 2014 jest firma Elite Circle Group.Sponsorem tytularnym wydarzenia jest Martini Polska Sp. z o.o.Sponsorami wydarzenia są: AMG Driving Academy, ATS, Go Pro, Lancerto.Partnerami wydarzenia są: Stadion Narodowy, MotoPark Koszalin, OP1, EcoTouch, Inflandia, Autostrada Wielkopolska, SoundGarden, Hotel Mikołajki.Patronami medialnymi wydarzenia są: Eska, TVN Turbo, Onet, otoMoto, naszemiasto.pl, motofakty.pl, Platine.pl, Mestream.pl, Carturismo.com, Carsi.PL, Furious.pl, Motore.pl.