„Prowadzę, nie klikam!” to akcja stworzona przez redakcję „Logo”, która – nie tylko w czasie wakacyjnych wyjazdów urlopowych – pragnie przypominać o prawidłowym zachowaniu się na drogach. W jej ramach w lipcowym numerze pisma czytelnicy znajdą artykuły przedstawiające problem coraz częstszego korzystania z telefonu komórkowego w czasie prowadzenia samochodu, uzupełnione najnowszymi statystykami z polskich dróg oraz opisujące przypadki niebezpiecznych wypadków drogowych spowodowanych takim zachowaniem. Autorzy magazynu wraz z ekspertami przeprowadzili również test na torze szkoleniowym, sprawdzając swoją koncentrację na jeździe przy jednoczesnym korzystaniu ze smartfonu.
Tego wydania „Logo” szukajcie również z prezentem zawieszką zapachową do samochodu, przypominającą o dbaniu o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Znajdziecie na niej hasło: „LOGOut, prowadzę – nie klikam!”.
Patronami akcji „Logo” są Wirtualna Polska, Moto.pl, Rock Radio oraz TVN Turbo.
Źródło: Informacja prasowa