e-208 po szkodzie – diagnoza od zera
W Hybrydy/Elektryki Bartek zajmie się Peugeotem e-208 z uszkodzonym przodem. Auto było już w innym warsztacie: wymieniono falownik, ale spaliła się ładowarka i bezpieczniki, a właściciel nie zdradził całej historii. Samochód niby jeździ, lecz nie zawsze odpala i zgłasza błąd baterii – trzeba go podnieść, zdemontować około 300-kilogramowy pakiet trakcyjny i krok po kroku znaleźć faktyczną przyczynę.
Hellcat po ostrzale
W JCD Cars&Care w Jawczycach trafił się prawdziwy unikat: Dodge Charger Hellcat po… strzelaninie, z ponad 20 dziurami po kulach. Drzwi da się zastąpić elementami z „cywilnej” wersji, ale zderzaki, spoilery i detale charakterystyczne dla Hellcata są bardzo drogie – dlatego ekipa skupi się na ich naprawie, łataniu i odtworzeniu fabrycznych linii.
Q5 nierówno pracuje na zimno
W EKG Autoserwis Krzysiek zajmie się Audi Q5 z 2.0 TDI, które na zimnym silniku nie pracuje na wszystkie cylindry, mimo niedawnej wymiany wtryskiwaczy. Najpierw ustali, który cylinder „nie gra”, potem sprawdzi kompresję i poszuka źródła usterki. Sporym wyzwaniem okaże się wykręcenie świec żarowych bez uszkodzenia gwintów.
Jeździć, obserwować - seria 6. Kiedy obejrzeć?
Nowe odcinki "Jeździć, obserwować" będą pojawiać się w niedziele o 10:15. Powtórki obejrzycie we wtorki o 21:15, w środy o 20:15 i w czwartki o 21:15.
Jeździć, obserwować - o programie
W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W 6. serii programu „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją – dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. Nasi mechanicy przedstawią nie tylko jak naprawiają usterki, ale także dadzą wskazówki jak im zapobiec.
W 6. sezonie odwiedzimy z kamerami trzy warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z nich to M&M Cars z Poręby, prowadzony przez specjalizujących się przede wszystkim w BMW Łukasza i Grześka. Regularnie będziemy też zaglądać do EKG spod Poznania – tu mechanicy pracują przede wszystkim z autami premium, ze szczególnym naciskiem na Audi. W programie pokażemy też JCD Cars&Care spod Warszawy – warsztat specjalizujący się w pracach blacharsko-lakierniczych z użyciem najnowszych technologii zgodnie z założeniami producenta danego samochodu. Regularnie będziemy też zaglądać do Bartka zajmującego się autami hybrydowymi i elektrycznymi.
Zobacz także:
- Moto Kombat. Forthing T-Five kontra reszta świata!
- Duda kontra Szafrański. Zardzewiała rama i wystrój wnętrza
- Z drugiej ręki. Czy istnieje konkurencja dla Priusa?
Autorka/Autor: MM