12,33% - wzrost oglądalności TVN Turbo w roku 2016!

Spot TVN Turbo - jesień 2016
Spot TVN Turbo - jesień 2016
Oglądalność TVN Turbo w 2016 r. wzrosła - zarówno w grupie wszystkich widzów 4+ (z 0,48% do 0,51% - wzrost o 6,25%), jak i w kluczowej grupie docelowej 16-49 (z 0,73% do 0,82% - wzrost o 12,33%), w której - wśród kanałów o zbliżonym profilu - stacja ustępuje jedynie siostrzanej TVN Style (0,95%).

Zarówno wiosną (marzec 2016), jak i jesienią (październik 2016) TVN Turbo biło rekordy oglądalności, udowadniając, że strategia rozwijania dobrze znanych polskich produkcji ("Absurdy drogowe", "Nowy gadżet", "Raport Turbo", "Samochód marzeń: kup i zrób", "Uwaga! Pirat", "Zakup kontrolowany") i wprowadzania do oferty nowych krajowych programów ("Megatransporty", "Wojny samochodowe", "Złodzieje") znajduje akceptację wśród widowni kanału.

Dziękujemy widzom za zainteresowanie naszymi produkcjami i przypominamy, że najbliższy sezon premierowy w TVN Turbo rozpocznie się na przełomie lutego i marca 2017 - serdecznie polecamy stronę www.tvnturbo.pl jako najpewniejsze źródło informacji o aktualnie nadawanych programach, premierach i terminach powtórek!

Źródło: Nielsen Audience Measurement/Wirtualne Media

podziel się:

Pozostałe wiadomości